Alla inlägg under november 2009

Av mizzsunshine - 29 november 2009 21:06

Nu äre klart!

Lägenheten och förrådet är tömt.. Äntligen.

Det känns hur underbart som helst.. Helt slut, å både kropp och huvud just nu. Meen det går över så småningom när man har lugnat ner sig.

Har ställt till alla möbler där dom ska stå, fått upp lite dukar, sterion, lite annat smått & gott och ljus såklart, 22 ljus ljus i vardagsrummet, 9 ljus i badrummet, 4 ljus i köket ;D


Funderar om jag ska leta fram en ny skiva att lyssna på, samtidigt som man tar itu med att diska upp glas och lite annat i köket så de då är gjort :P


Imorgon blir det att städa ur gamla lägenheten och förhoppningsvis lämna in nycklarna, men det är inte säkert, beror lite på hur effektiv jag är :P Ska iallfall till pitebo och kvitera ut resternade nycklar till den här lägenheten.


Even if you fail, Just try again.

Listen to your heart, You'll find your way.

Av mizzsunshine - 28 november 2009 21:13

ja, vad ska man säga?

suck, finns egentligen ingenting att säga, bara acceptera och se glad ut.


Ligger här på min säng i nya längenheten och känner lugnet. Försöker åtminstone, hade tänkt lägga mig i ett bad men vet inte om det vart lite försent nu. :/


Ett år och en månad sen idag.

Farmor Jag saknar dig ♥

Av mizzsunshine - 27 november 2009 20:39

Slog upp mina klargröna ögon kl 5 första gången, men tänkte i helvete. Somnade om tills kl 7 när klockan ringde istället. Hade ett missat samtal 06.59 wiie fan va bra. Ringde upp direkt och fick goda nyheter, upp ur sängen och starta dagen med att försöka vakna till och ladda litegrann. Sen har dagen väldigt mycket av att vänta ;P men det var det absolut värt.

Jag och mami har varit kört lite kartonger och sopsäckar till nya lägenheten, fixat gardinerna till köket och lite sånt.

Nu är jag helt slut. Ska bara fixa lite litegrann här ikväll sen är det gonatt! Kommer troligast sova som en sten inatt, bra bra. Eftersom att det stora flyttlasset går imorgon.


Wiiee. Jag är glad. ;D

Av mizzsunshine - 26 november 2009 21:42

Är hemma igen och surrar i telefon, lite deeptalk. :P Men de här duger int, göra nå vettigt eller lägga sig å försöka sig på de här med sömn, vad de nu då ska vara bra för ;D





Av mizzsunshine - 26 november 2009 13:03

Totalt stilla i huvudet ang rubriken, så det får bli som det blev..


Hoppade över lunchen tidigare. Donade och grejade istället, det känns bra att få nånting gjort och se ljuset i slutet av tunneln. Det börjar äntligen närma sig med stormsteg. Hoppas på att de här går fort nu..


Har nyss varit och kastat bort gamla spritflaskor och lite annat i glasform som jag ej skulle ha kvar. Så nu på nån timme hinner jag göra lite mer om jag nu inte sitter här och gör ingenting istället :) Sen blire å se tv, kasta sig i duschen och fixa till innan det bär av till stan och socialar ner nå vänner. :P Blir hur trevligt som helst,


Och så en låt jag har börjat nöta. :P




Skänker en lyckospark till båda mina systrar idag ;P

Av mizzsunshine - 24 november 2009 17:50

Se där, fick ett halv okej besked idag och det känner som att det kommer att börja röra på dig snart. Bäst att sätta lite fart själv också då så man inte står där som ett fån och ser allting hända mitt framför nosen på en.


Var på ett möte i dag och jag vet inte riktigt, kändes inte få ut så himla mycket av det precis nu. Det rör på sig även där snart hoppas jag.

Har även varit och kastat bort lite skrot, som jag samlat i förrådet idag,

Ikväll ska de bäras upp en tv och he den i bilen. Kanske sopsäckarna som står där och hånar mig försvinner också, hoppas hoppas. :P


Lite sömn blev det inatt. Eller ja, om man räknar timmarna så var det väl egentligen ganska okej med sömn. Dock skedde den på helt fel del av dygnet och det är de som känns surt. :/ Var mer eller mindre halvdöd och slet mig ur sängen imorse när klockan ringde.


Ikväll blir en mys kväll, en lång dusch sen ta det lugnt och bara läsa en del, förhoppningsvis somna tidigt utan att någon ska tjorva med mig. Funderar faktiskt på att ta och stänga av mobilen när jag har donat klar här hemma för idag. Skönt att bara var helt okontaktbar ibland faktiskt.

Men först ska jag packa och greja litegrann, höja volymen på sterion så jag inte somnar bland allting. Det hade inte varit en höjdare ;D


[Är det såhär du vill ha det så ska jag inte hindra dig, inte en chans.]
Av mizzsunshine - 24 november 2009 01:26

Tankarna snurrar en hel del faktiskt när man inte kan sova och inte blir det något bättre för det heller. Sitter nu här vid datorn, ögonen är i kors eftersom jag är så trött. Ingen är social på msn eller facebook. Jag kanske iallfall borde stänga av den här dumburken och lägga mig i sängen åtminstone, Risken är nog större jag somnar då. ;D Känner att det kurrar lite i magen också, blev såå sugen på nånting också. kanske se se SKÅL, på tv sen försöka få nå som kallas sömn.


Jag som hade tänkt göra en tidig kväll ikväll, eftersom jag steg upp tidigt hm igår blir det väl nu eftersom att klockan är över 00.


Av mizzsunshine - 22 november 2009 20:44

Alone in the dark again..


Lillis har nu åkt hem till verkligheten och jag är kvar här i min lilla värld. Känner mig allmänt hm, ensam? inte alls på så bra humör men det kan ju ha sina orsaker och vilka dessa är, är och förblir osagt.. Vet att jag har en del saker som jag verkligen borde göra men har absolut ingen lust. Energi nivån är inte hög på något vis just nu. Bara le å se glad ut :D


Det finns en annan sak som jag irriterar mig på och faktiskt kan nämna åtminstone litegrann.

Det är att om en person säger/"lovar" en sak och sedan någon vecka efter frågar denna person om det fortfarande är okej, så bara nääee, har it tid å prata å sen säga att man ger besked dagen efter och sen int höra av sig alls, inte svara på tilltal/sms. Tystnad brukar ofta betyda ett nej. Det är iallfall den erfarenheten jag har av såna här situationer. Det är ganska enerverande. Varför inte bara säga ragt av precis hur man känner istället för att hålla käft? Så mycket enklare för alla inblandade..


Okej, jag ger mig. Ska sluta klaga


Nu äre inte länge kvar. ;D


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards