Alla inlägg under januari 2015

Av mizzsunshine - 31 januari 2015 22:06

No words needed, Blev visst aningen nära kanske ?

Av mizzsunshine - 30 januari 2015 22:06

Känns som att dagen har varit ganska lång, det enda nyttiga som hänt är väl skottningen på förmiddagen och turen till stan där jag köpte en kaffebryggare :) Sett endel One three hill och fredagsmysigt med älsklingen.

Trött som en gnu nu och det känns som att klockan snart är mitt i natten.

Puss på fredag

Av mizzsunshine - 29 januari 2015 19:39

För ett par dagar sen beställde vi ett par serie boxar. Harry Potter, Arkiv x och la la la the best forever end ever. One three hill. Äntligen har jag alla 9 säsonger, så jag har längtat!

Så ikväll har jag tänt ljus, bäddat ner mig i soffan, börjat se första säsongen av One three hill. #Loveit!

Bra början på ledig helg :)

Puss!


Av mizzsunshine - 27 januari 2015 11:58

Jag somnade inte om imorse efter att M hade åkt mot jobbet, även fast jag sov som allra godast när jag fick godmorgon pussen, som vanligt nästan ;) kaffe och tidnings läsning i lugn och ro.

Träna hemma övningar och har just kommit in efter en 34 minuters (2.5km) promenad. Sweet! Solen lyste så fint och knappt -3grader så jag hade som iingenting att skylla på. Känns bra såhär efteråt. Piggare på något vis. :)

Snart kvällsjobb och vändskift. :)

Av mizzsunshine - 26 januari 2015 20:55

Just gjort crosstrain och nu satt mig i soffan och slagit igång en flm som jag egentligen inte ens tittar på. Den är jättebra, men har dels sett den massa gånger, men dels känner jag ingen lust att se den just nu.

Fryser om händerna nå så kopiöst! :(

Mogge har monterat nå hyllor uppe i alkoven i sovrummet, verkar bli riktigt bra .. får se när alla böcker står på plats.. :)

Av mizzsunshine - 24 januari 2015 22:24

Jasi, vad ska man säga om den här dagen då.

Kvalitetstid med Mannen under dagen .. hann tvär träffa systersonen också! :)

kvällen blev väldigt rastlös och tråkig så hämtade upp Johan i Norrfjärden och bilade runt, blev några mil. Nu hemma igen, lite mindre rastlös.

Mannen föreslog film men tror jag vill spela nå spel istället. :)

Ha en bra kväll

Av mizzsunshine - 22 januari 2015 13:18

Japp, helgen närmar sig med stormsteg.

Solen lyser stundvis och det är en stor skam att man inte ids he sig ut!

Snart väntar iallafall arbetskväll, sen vändskift och dagpasset imorgon, sen är det helg. Får se vad helgen bjuder på :) Hörde någonting om en dataspels fri fredag kväll och det gör ju absolut ingenting!

Jag kände inte alls för att köra crosstrain idag, men bet ihop och gjorde det iallafall och tänka sig så kändes det super bra efteråt!

Längtar redan tills ikväll så jag får sova ännu mer i vår härliga säng! Ligger bara och myser här nu och det är farligt !!

Ha en bra torsdag folket :)

Av mizzsunshine - 20 januari 2015 21:37

Japp, känner att energin börjar komma tillbaka.
Jag har mest gjort nada idag! -27 grader ute så går man inte ut i onödan, dels för bilens skull.

Låg i sängen och läste efter lunch - slutade med att två följande timmar gick väldigt snabbt även fast radion var på, de ni!

Såhär på kvällningen åkte jag och surrade med thomas, hemma igen nu och ska bara ta det lugnt tills det är dags för sovning :)

Puss på er :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards