Alla inlägg under augusti 2015

:(

Av mizzsunshine - 28 augusti 2015 20:59

Tok trött hela dagen! Fixat lite tvätt, som jag glömt att hänga upp kom jag på nu. Varit till stan en sväng. Fixat middag. Mannen kom hem, åt, satt sig vid datorn. Kul ens! :( sitter kvar där ännu.

Inväntar främmande ska komma, tids nog.

Tråkig fredag kväll. :(

Av mizzsunshine - 27 augusti 2015 19:37

Och idag tog jag ledig långhelg. Kommer riktigt lägligt när jag är toktrött och känns ha lite små tungt humör.

Ligger och ser serie just nu, mannen sitter vid datorn. (Vilket han inte gjort på ett par dagar alls, när han hållt på med taket) så det unnar jag honom!

Han blev klar med att lägga pappen på taket igår. Så nu är det I princip klart för ribban och hjälpen som ska hjälpa till med plåten.

Jag är ledig imorgon men har lite att fixa med ändå.

Puss å kram

Av mizzsunshine - 25 augusti 2015 13:11

Sitter mest här inne och känner lugnet, ser serie. Medans mannen är uppe på taket och verkligen sliter, känns väl sådär att jag inte kan hjälpa honom. :( men usch så hemskt det är att bara gå upp på mitteldelen av ställningen. Jag vågade som allra längst sticka upp huvudet genom luckan på översta planet.

Strax dags för arbetskväll för min del.
Ha en bra kväll ni andra.

Av mizzsunshine - 24 augusti 2015 10:21

Har varit nu till sunderbyn, förutom väntetid i och med att vi var tidiga så tog själva besöket 20 min. Snabbt, enkelt, klart.

Gjorde ultraljud då på halsen, visar sig bara en (eller egentligen två) vätskefylld vanlig hals cysta. Läkaren tog en spruta och drog ut vätskan. Han sa att det var ganska mycket. Poff ingen knöl kvar. :)

Han skulle skicka iväg vätskan, för att ta reda på vad det egentligen är. Sen blir de ev till öron/näsa/hals i piteå för att operera bort den. Och hoppas på att den inte hinner bli vätskefylld igen.

Så det är väl nu man ska orora sig för den där vätskan egentligen är. :/

känna lugnet nu då sen jobba ikväll :)

Av mizzsunshine - 23 augusti 2015 20:37

Jag har målat trappen och försökt vara i solen lite, tyvär alldeles för varmt..

Imorgonbitti blir det sunderbyn och kolla upp knölen på halsen. Lite orolig faktiskt.

Här uppe har mannen slitit i stort sett hela dagen. :) vacker utsikt <3

Av mizzsunshine - 22 augusti 2015 22:44

Projekt byta tak i rullning, mogge har slitit där uppe flera timmar. Jag har hållt mig inomhus och städat, pust!

Alldeles för varmt nu tycker jag!

Imorgon blir det att måla i trappen så det blir klart nån gång!

Inatt är det 6 år sen jag bröt foten. Usch. :(

Av mizzsunshine - 20 augusti 2015 11:17

Men jag ligger inne i soffan och ser serie, hade velat ligga i solstolen ute vid paveljongen men de blir inte i lång gräset!! :)

Förhoppningsvis händer de saker riktigt snart. Projekt byta tak är också i rullning snart. Mycke nu.

snart dags för lunch och sen arbetskväll, sen vändskift och dagpasset imorgon sen helg! :)

Då vet ni

Av mizzsunshine - 16 augusti 2015 21:25

Avslutat arbetshelgen, känns bra med lite ledighet.


Ser fram emot imorgonbitti när jag kan vara lika död när jag för morgonpussen som han var imorse när han fick sin.

Jag försökte verkligen störa honom så att han skulle vakna för att de va nå jag skulle fråga, men de va inte ens lönt!!

Så skrev en lapp och tejpa fast på ett glas som stod på bordet. Tänka sig det fungerade :P


Sitter vid Mogges dator och bloggar, lyssnar på hans team spek :P

De är rätt roligt att lyssna fast dom inte har nån aning om att jag sitter här.  :P


Chefen lämnade stolen, då får han skylla sig själv :D


Nu ska vi spela nå spel tror jag. 


Puss å kram

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards