Alla inlägg under januari 2021

Av mizzsunshine - 26 januari 2021 23:13

Av mizzsunshine - 19 januari 2021 19:30

Idag är ingen vanlig dag, för de e Tovas födelsedag. Hurra hurra hurra hurra hurraaaaaaa!

5 år.. Vår underbara tjej blir hela fem år idag, Otroligt!

Enligt unga fröken själv så har det varit en fantastisk dag hela dagen.
Frukost bricka med yougurt, present och chokladboll med ett ljus på. I presenten fanns en Elsa docka (Frozen).
På dagis fick hon sitta på guldstolen och med sig hade hon sin docka som hon fick berätta om.

Väl hemma igen fick hon öppna resten av presenterna. Halleluja så glad och uppspelt unge.
Med oss hade vi mormor på Skype och sen blev det plättar till middag sen kom Thomas och då blev de tårta och chokladbollar och pepparkakor.

Lycklig tjej som ikväll bäddat ner sig under sina nya unicorn sängkläder <3

Älskar dig till månen och tillbaka i oändlighet

Av mizzsunshine - 12 januari 2021 23:56

Ja men då kommer hela vinter ransonen av snö mängd.
Tack så mycket men sprid ut de lite till nästa säsong

Bilden är tagen ca 3 timmar efter att traktorn hälsat på, dessutom. :)

När suven inte tar sig in på parkeringen, då vet man att de e mycket snö.

Heja alla skottare idag :)

Av mizzsunshine - 8 januari 2021 19:19

Fredag .. ledig helg på ingång.

Dessa små ljusglimtar - en stund av lätta känslor inombords.
Det känns bra, både för stunden och att sedan se tillbaka på när det känns tungt.

Dagens ljusglimt - En snabb visit till munksund för att gratulera min vän på födelsedagen. :)

Av mizzsunshine - 6 januari 2021 23:54

Mitt älskade lillatroll.

Du ger oss både så många gråa nyanser i håret och även så mycket kärlek å skratt <3

Av mizzsunshine - 5 januari 2021 20:46

En helt vanlig vardag i mitt liv..

Tankar som snurrar, tårar som rinner.
Känner mig trasig i själen.

Hur helar man själen ? :(

Att låta tiden läka fungerar riktigt dåligt måste jag faktiskt säga.

Så trötta ögon, vill helst bara dra täcket över huvudet.. länge länge..

Sova ..
Gråta tills det inga tårar finns kvar..

Bli hel igen ..

Bli mig själv ..

Av mizzsunshine - 1 januari 2021 23:54

Jag hoppas att många många saker blir annorlunda detta året. Till det bättre, för alla..

Det första jag ska göra när jag får klartecken är att krama min mamma <3 min älskade mamma

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards