Alla inlägg under september 2010

Av mizzsunshine - 30 september 2010 08:45

Vaknade före låångt före tuppen imorse av att jag hade sån där as huvudvärk, antagligen har jag sovit galet med kuddarna inatt. Steg upp - höll på somna sittandes vid datorn så jag la mig i sängen igen, var ungefär en timme tills jag egentligen skulle stiga upp. Sov så inne helljokans gott den timmen. ooj oj. Och huvudvärken var som bortblåst när jag vaknade igen. Sköönt!! (Y)

Av mizzsunshine - 28 september 2010 20:54

Älskar den där känslan .. Yess! I did it! Släpade mig på en promenad trots den enorma tröttheten efter vattengympan.. sen kan man bara njuta.


Kände mig inte speciellt trött just direkt efter avslappningen men sen - när jag sakta började traska mot godishuset för å köpa snus sen sakta sakta hemåt.. Gjorde en lätt middag och såg en halv film å så tänkte jag att nej nu jävlar ska jag he mig iväg. tröttast och segast men men.. Sova kan man göra när men är död eller nått. haha nejdå, ska alldeles strax inta ryggläge! Mys (Y)

Av mizzsunshine - 28 september 2010 13:19

¤ Inget är som väntans tider ¤


Sitter här på skolan och väntar på att klockan ska bli så pass att det är dags för vattengympan (Y), hoppas att mitt hår inte färgar av sig i vattnet bara. Inte det bästa kanske. Förhoppningsvis känns allt lite lättare efteråt, av anledningen att man inte orkar tänka eller så bara för att man inser att det löser sig på något vis.. Se om jag ids göra nå vettigt, typ som promenad eller att allmänt dona på hemma vid.


Just nu vill jag bara att det ska bli helg så jag får fara till Arvidsjaur, om nu inte dom planerna hinner ändras också.. :P Borta bra men hemma bäst.


Första gången jag har morgonfrillan på skolan sedan evigheter. hehe

Ingen är perfekt alltid.. Inte ens jag.. xD

Av mizzsunshine - 27 september 2010 15:29

Kändes inte alls som en sån där typisk hemsk måndag morgon imorse. Hade som förträngt en speciell känsligt jobbig grej på skolan under helgen men som kom tillbaka med full kraft tidigare idag. Crap!


Dagen har inte alls bara varit crap, en bra redovisning och ett snabbt informationsfyllt studiebesök på ett ställe också. :P


Ska som smått plocka ihop och undan nå grejer så att de är bortblåst när jag ska ta itu med städningen någon dag här framöver. Det behövs, som vanligt..


Å så ska jag försöka minska den där hemska stenen i magen. :(

Hur nu de då ska gå till.. :/

Av mizzsunshine - 26 september 2010 21:00

Helt awesome helg ! naturligtvis ;D


Fredagkväll färgades mitt hårt svart igen..

Fiint! kan ju inte bli nå annat på en fin tjej som jag ;P


Vaknade 07:23 på lördagsmorgonen av att låten vi har haft på huvudet sen midsommar hördes på radion. Aleejandroo! De ni.

Sen upp och låtsas vara pigg nog för att ta oss till stan. Väl i stan kl 10 träffade vi Nathalie. Inne på lindex fick jag ett kryptiskt MMS, en bild på min namnskylt på dörren, grannens namnskyld samt min dörrmatta av Jenny. ;P Då var dom utanför mej och skulle överraska oss, de gick ju inte som planerat men en suprise fick vi iallfall. Socialade med Kirunaborna hela dagen och sen kom två andra kompisar förbi också.. :P


Det hann bli natt och övertrött.nu var vi. "Uuuh Jävla Faaan!" Haha


Helgen är shlutt och snart äre gonatt, för att ladda för en ny vecka ;/


Av mizzsunshine - 23 september 2010 15:37

.. är en sån där kallad mindre bra dag. Oändlig och Tidlös. Usch!


En bra sak att se fram emot är dock att det är Fredag imorgon

Vilket innebär sovmorgon - helg - Å så kommer Lilla systeryster!

Av mizzsunshine - 22 september 2010 05:30

Det har inte ljusnat ute helt ännu, Dumbokatten sitter på köksbordet och kikar ur, SötNovan ligger på golvet, jag sitter här vid kökdsbordet, med kaffekoppen brevid och bara är. :P Mys ♥

Av mizzsunshine - 21 september 2010 21:06

Det är så konstigt..

eller kanske finns nån logisk förklaring som jag inte känner till just nu.


Trött som en gnu efter vattengympan idag (Y) Vilket e awesome!.

klockan börjar närma sig gonatt men jag är inte "sova"-trött. knas!


Oro & tankar finns såklart liggandes bakom just nu ♥


Kan inte komma på någonting annat som gör att sömnen kan hålla på sig. Att jag har haft lite halvsvårt att sova dom senaste kvällarna kan förmodligen bero på att jag sov möjligtvis lite för mycket under helgen.. Vem vet?


Massa grupparbeten i skolan just nu, både i samhälls och omsorg. Gjorde grupp-redovisningen för pedagogiken i måndags! Så himla skönt att vara nr2 som gör bort det, då kan man slappna av och lyssna uppmärksamt på resterande grupper.


Jag har fortfarande inte läst ut Liza Marklund - Den röda vargen heller. Har verkligen ingen lust alls att läsa egentligen --> vilket leder till att jag nog inte tycker att boken är speciellt intressant.


Från det ena till det andra! Dumbo öppnade lägenhetsdörren idag, några cm. Krafsade sedan på dörren för att den skulle gå upp ännu mer, så han förmodligen kunde smita. Tur för mig att dörren är ganska tung, om man ser från en "liten" katts synvinkel på livet. Så kommer förmodligen ha dörren låst även om jag är hemma i fortsättningen.

(brukar oftast ha det ändå men nu kommer det väl bli mer promt).




Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards