Alla inlägg under december 2016

Av mizzsunshine - 28 december 2016 19:33


Mys en stund innan natti dags   




<3

Av mizzsunshine - 26 december 2016 22:27

<3

Av mizzsunshine - 21 december 2016 22:48

När man öppnar sufletten till vagnen och möts att detta leende och en vinkade hand.

Kärlek <3


 

Av mizzsunshine - 20 december 2016 14:15


Dagen idag, lugn förmiddag. ont i halsen och rösten hänger inte med.


Angelica med hela familjen hälsade på en snärt här mitt på dagen. Alltid lika trevligt. Vi borde ses oftare :)

Ett plus är ju att Tova inte var rädd för Jocke, omän lite reserverad :)


Nu sover tösen ute och jag försöker lugna ner nerverna efter att brandvarnarna har tjorvat lite här.. 


En bild jag var tvungen ta när jag hade ställt ut vagnen och Tova somnat iordning. 


Det va så fruktansvärt läckert,

Fastän bilden inte gör alls någon rättvisa till dom verkliga färgerna som utspelade sig på himlen.


 

Av mizzsunshine - 19 december 2016 14:11


  




 

 

11 Månader idag.  

 

  Älskade lilla du!

 

         


Vi älskar dig mest av allt! 

Av mizzsunshine - 18 december 2016 18:19

Nu är det på riktigt inte länge kvar till Julafton och hittils har jag ingen julkänsla alls,

förutom att jag får tända ljus. Måste! Inhandla de två sista julklapparna och slå in alla

(förutom två som redan är inslagna och levererade)




Av mizzsunshine - 15 december 2016 21:40

Vad är det som gör att du har en tuff tid just nu?

Idag har du knappt velat äta eller dricka, lite bättre mot kvällen men ändå :( Ingen feber.
Sover tokdåligt på dagarna, på kvällen somnar du fint men vaknar 1-2 tim senare och mest skriker och vill inte vara i sängen. Sen är vaken ett par timmar på det.

Vi blir tokiga här. :(

Har börjat vara såhär ett tag nu och jag känner att jag orkar inte längre.

Vad är det som fattas dig? Älskade barn <3

Av mizzsunshine - 14 december 2016 21:37

Usch igår var ingen rolig dag.. 


På eftermiddagen fick Tova tvärhög feber, från ingenstans! Vi märkte att hon inte gärna ville äta, var slö och ville helst bara sitta i famn och mysa..  38.9 i feber, inte konstigt!! 


Somnade två ggr i soffan underkvällen, ingen fart i henne alls! Ville inte äta, bara sova..


Natten blev okej ändå och idag har hon betydligt mindre feber omän hon är piggare och det är lite mer fart i henne så är hon långt i från sig själv ..


Febern har legat runt 37.7 under dagen idag och om hon har feber imorgon också så kontaktar jag Bvc.

Ingen tand verkar titta fram ännu. Omän jag tror och hoppas att det är den som ställer till detta. 


Just nu är hon dock vaken och vill inte somna om så då får hon se serie med oss en liten stund  


                     

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards