Alla inlägg under juni 2014

Av mizzsunshine - 30 juni 2014 15:20

Sol, tokvarmt ute men jag har ont i halsen så att jag ignorerar värmen och stannar i soffan med en burk halstabletter. Inte alls roligt på något vis. :(

Egentligen skull man ju ha gjort nå vettigt men känns bäst att göra ingenting.

Av mizzsunshine - 25 juni 2014 21:13

Varit borta ett par dagar. Packade bilen och styrde mot Arvids. Skönt att bara vara några dagar :)

men det är också skönt att komma hem, ikväll får jag somna brevid finaste M :) Mysigt

Snart väntar nya äventyr miih :)

Av mizzsunshine - 22 juni 2014 19:04

.. spenderades med att göra ingenting :(

Insåg att göra vissa saker på midsommaren betyder en hel del .. Grilla, kubb, jordgubbar och grädde, skratt, trevligt folk och elda, foton, kanske nån cider men absolut inget viktigt ..

Det är saker som jag vill göra midsommar ..

Av mizzsunshine - 19 juni 2014 22:02

Då väntar en helg i ledighetens tecken. Midsommar i helgen också, tråkigt att skitväder väntar men men allt kan ju inte vara bra.

Alltså ibland kan jag titta på mannen och känna lyckan värma inombords. Han gör mig lycklig :)

Puss

Av mizzsunshine - 15 juni 2014 20:30

Det var länge sedan jag kände såhär, att tårarna trycker på bakom ögonen .. men idag gör dom det och jag kan inte säga varför för att det vet jag inte själv direkt.

Har mina aningar men det är inget som behövs nämnas här.

Är hemma och väntar på att thomas ska komma förbi och lämna isfolkböckerna .. sen ska jag väl bara försöka existera en stund och sova .. i ensamheten ..

:(

Av mizzsunshine - 12 juni 2014 16:56

Äntligen är mannen hemma och har sett min överraskning så jag kan skriva om den i bloggen :) man vet aldrig.

I tisdags städade jag hans hus, bara för att jag är den snällaste :) Gissa om de va svårt att hålla tyst, men de va helt klart värt att vänta på reaktionen, hade velat vara en fluga på fönstret och sett det istället :) Samtalet jag visste skulle komma värmde <3

Snart helg, härligt. Hörde en antydan till grillning till middag imorgon, sen till luleå och hämta bästa Mamman och finaste systersonen <3

Sen får vi se vad resten av helgen har att bjuda på.

Puss

Av mizzsunshine - 11 juni 2014 11:59

Igår kikade jag igenom bilder på mitt USB minne, råkade beställa en drös också för framkallning. Det blir bra :) Jag saknar mitt långa hår lite faktiskt.

En stubd kvar innan det är dags för kvällsjobb. Passar på att mysa ner mig i soffan till serie ett tag, skönt.

Snart helg också, sweet. Då får jag umgås med finaste M. Hoppas på fint väder så man kan göra nått vettigt ute.

Av mizzsunshine - 9 juni 2014 17:47

Vaknade tidigt med min finaste, kunde inte somna om så jag åkte hem och fick min dagliga dos kaffe. Efter det tog jag tag i att städa, handlade tidd middagen och tvättat.

Nu ser jag Supernatural och har just ätit symöteslåda och till efterrätt blev de jordgubbar och grädde. Mums!!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards