Alla inlägg under mars 2013

Av mizzsunshine - 29 mars 2013 20:54

Hade så mycke hellre varit i stugan med folket, pappa ringde tidigare så jag hörde allt tjo å tjim.. Känns inte jätte bra att vara här all alone :( men men, nästa år kanske. som att inte de räckte,  jag gick förbi ett fönster tidigare idag och såg en lurvigare version av Dumbo, åh dom små är saknade! :(  Världen är allt bra grym ibland. Wish that den här påskhelgen bara kunde ta slut och att vardagen ska komma tillbaka.


I ett försök att de ska kännas lite lättare såg de ut såhär.



 


Av mizzsunshine - 28 mars 2013 20:16

Jag har ofta den senaste tiden noterat den generella stressen i bilkörning - på E4:an, eller överhuvudtaget. Om jag ligger å kör på den för tillfället högst tillåtna hastigheten ex. 110kmh, så är de ändå folk som stressar bakom en och ska om til varje pris. Varför inte bara hålla hastigheten, åka några minuter tidigare så man inte behöver köra om varenda bil som finns efter vägarna? Ja man ska inte förstå allt! :)


Ta de lugnt i trafiken, chansa inte och håll avståndet :P



Av mizzsunshine - 25 mars 2013 18:24

Japps måndag idag och jag är tröttare än tröttast, kan dels bero på att Lillisen gav mig en förkylning under helgen, tack mycket snällt! :) hoppas den bara överger mig snart för att jag har inte tid.


Lördagen bjöd på en roadtrip med Thomas för att hämta ett släp, hann med att surra bort nån timme i Renvallen. Blev nån timmes surr och kaffe även på kvällen, trevligt men inte alls van att vara vaken så "länge" men men pensionär-varnings klockan har väl börjat ringa ganska ordentligt :)

Vaknade förövrigt före satan lördag morgon :)

Av mizzsunshine - 19 mars 2013 20:57

Japp, slängde ihop en tårta ikväll, bara för att. Nu hoppas jag bara att nån hjälper till att äta upp den :) mums!

Av mizzsunshine - 16 mars 2013 20:32

Känns ändå mer som att det är söndag idag, jag har söndag idag eftersom jag jobbar imorgon - dock arbetssöndag men det hör inte hit! :) Jag går btw på schema nu, grymt härligt! Ordet "ledig" får en helt annan innebörd nu, de dagar jag inte jobbar.


De var såå mycket jag hade tänkte att jag skulle skriva, men nu är allt borta ..

Massa tankar snurrar, som vanligt!


Jag saknar dig <3

Av mizzsunshine - 4 mars 2013 21:36

Åter en ny vecka, tänker tillbaks på förra veckan och inser att jag knappt kommer ihåg vad som har hänt mer än jobbat, simmat, skjutsat mamma till luleå, träffat finaste ?hmm avslutade iallfall med monster arbetshelg dessutom.

Planerna är nog ungefär detsamma även denna vecka, hoppas jag slipper arbetshelg och så ska jag hämta mamii luleå och träffa finaste naturligtvis ;)

Äntligen är jag inte blind på vänster backspegel, Thomas fixade dit den idag. Härligt !!

Just ja, har börjat om att se one tree hill s.1 iigen, har jag ingen aning om hur många gånger jag sett det om och om igen.. Love it! :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards