Alla inlägg under oktober 2010

Av mizzsunshine - 31 oktober 2010 19:07

Jag har ju som sagt klippt mig för ett tag sedan,

har inte lagt upp någon bild på det ännu

så här kommer det!


      Före!                                               Efter!!


                                


Båda bilderna är tagna med kameran som finns på datorn,

inte bäst kvalitet men ändå någonting! :D

Av mizzsunshine - 26 oktober 2010 20:20


Har tappat - lagt - glömt bort min näsplopp som jag normalt har. Den finns fasen inte nånstans där jag har letat iallfall! *sakna* MÅSTE köpa en ny så snart som möjligt! De här går ju inte. :P


Å så äre väl bara inse att jag inte har någon alls plugg koncentration ikväll och bara ge upp och ta nya tag imorgon? :) Föörmoodligen. Har hört att taktiken-sista minuten funkar bra för en del. får testa den och se om det är något för mig! Ett bra argument var det ju då åtminstone..

Av mizzsunshine - 25 oktober 2010 21:21

Halkade av någon anledning in på Bryan Adams låtar på youtube.

Jises, hade som glömt bort att han har gjort ett antal bra låtar ändå, sådana där som jag åtminstone nötte när jag var mycket mindre.. :P


< ¤ ~ Heaven ~ ¤ >

Av mizzsunshine - 24 oktober 2010 18:06

Arvidsjaur i helgen var det!


¤ Socialande - fiin kläder, spännande - dop - åka bil - sovit suupergott ¤


Luktar nystädat - ljus överallt = Mys!


Det var väl ungefär min helg :P

Av mizzsunshine - 22 oktober 2010 12:57

Ja, där är jag nu.

Sitter hos Erlandoo och socialar. Funder på hur jag ska klippa mig, hjälp! :P Det närmar sig med stormsteg nu ju. Sen blir det att fara till Svärde!

sociala ner Lillis, bädda ner sig i soffan och bara måå gott.  


cyya!

Av mizzsunshine - 21 oktober 2010 19:36

Jag vill bara SKRIKA RAKT UUUUT!!


Jag orkar fan inte! Vill bara gömma mig i en källare å slänga bort nyckeln. Jaaag veet! jag överdriver och är negativ men .. ibland får man vara det !! Det är fullt acceptalbelt så länge de inte blir ett mönster.


Inte fasen blire nå bättre av en helvetes förkylning också. Näfan jag ska dra täcket över huvudet och hoppas på en helljokkans bättre morgondag !!


<3

Av mizzsunshine - 20 oktober 2010 21:24

Idag har inte varit en speciellt bra dag. Har känt mig som halvt nere i graven mer eller mindre hela dagen. Jag hoppas verkligen att en brak-förkylning inte bryter ut nu. Jag har inte tid med det!


Känner mig faktist lite piggare just nu, kanske inte alls var så dumt råd jag fick av fader min. Får se hur det känns imorgon, på skolan ska jag iallfall om jag nu inte är gallidö! vill säga såklart.


Varmt badvatten - varm kopp Te - ljus = !MYS!


Gjorde även maträtten som jag fått recept på av Na-tha-lie! xD

Den var awesome, och lätt att göra - ingenting speciellt faktiskt men ändå så har jag aldrig tänkt på att man kan göra så. :P Det ska jag givetvis göra fler gånger. Hade lite tur, mamma åt middag med mig så jag slapp äta själv och hon tyckte också att det smakade bra. :P


Jävlar var jag fäller hår!! Det bara rasar från mig hur mycke som helst.

Tur jag ska klippa mig till helgen, ska bli spännande att se hur och vad det blir utav det, tur man litar på frisören xD


nu sängen, gnatt

Av mizzsunshine - 20 oktober 2010 07:59

Guud vad trött jag var imorse, vaknade för det första av att jag kippade efter luft, å så skulle jag läsa ett sms jag fått under går kvällen. Jises, de gick inte ens, såg knappt texten alls så trött va jag! Först efter kaffe koppen blev ögonen någlunda öppna. *ler* å när jag väl kommer mig ut för att gå till bussen, jååå då ser jag att det spöregnar. Nej såna här dagar borde man icket lämna sängen om man inte absolut måste. :)


La la men jag är glad ändå xD

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards