Alla inlägg under oktober 2010

Av mizzsunshine - 18 oktober 2010 21:08

For till johnny och socialade efter skolan idag, hur trevligt som helst och kan nog konstatera att jag är precis som vanligt :P Ådii i ett nöt, som alltid. kom hem för en stund sedan, bara hoppa i säng då med andra ord. Blir att fara till skolan tidigt imorgon och plugga, det som jag egentligen borde ha gjort ikväll, men vafan. Någon gång kan man ju unna sig att bara lägga de på hyllan. det är ju mitt fel att jag får ta igen det imorgon istället. Helt klart värt det, lovar! :P


Av mizzsunshine - 18 oktober 2010 08:15


Har fått för mig att jag ska ta reda på hur mycket socker jag har i kaffe Jises. hur nu detta ska gå. Vet inte riktigt hur jag ska styra upp detta ?

Ge mig förslaag! 

Av mizzsunshine - 17 oktober 2010 19:29

Rastlös nånting ikväll, mår fasen lite illa fortfarande och har trots det fixat lunch till imorgon och smaka lite av det.. Nååja.


Surrar med Nathalie på msn, fick en bild av henne som jag tog när jag lånade hennes kamera förra veckan! :P


Den bjuder jag på!

Av mizzsunshine - 16 oktober 2010 23:03

En riktigt lugn och härligt lördag.. Känns lite slien, det har ju sina anledningar, fan kroppen är inte van å vara uppe sådär länge som jag var förra natten :P Sov faktiskt inte heller allt för länge idag, mot min förvåning. Blir åtminstone lite tidigare date med han J.blund inatt.

Om jag får som jag vill men det är ju inte sett ännu.


Har sett Bankok Hilton ikväll. 3,5 timmas filmtittande, tur man har skön säng!! Annars vetifan hur jag skulle stått ut. Den var inte vad jag hade förväntat mig men så kanske jag inte riktigt gillar den typ av film.

Fast filmen var helt okej iallfall :P


Nu ska jag banne mig läsa ut boken jag har hållt på med i evighet. :P

Av mizzsunshine - 15 oktober 2010 10:32

Hade bara 1½ timmes lektion idag, förflyttningsteknik. Egentligen inte värt att fara till skolan för en lektion, men eftersom vi hade en viktig(are) lektion idag så blev det värt det iallfall, just för närvaro, lärandet, vakna tidigt, dagen blir längre och man får något vettigt gjort. Jag ska se lite tv nu en stund sen börjar tvättiden, samtidigt som jag ska sparka igång städningen så man har hela kvällen fri, städat och tända ljus och bara mysa till film.. Vad morgondagen bjuder på är inte planerat ännu :P


Åh vad jag känner mig happy! :D

Av mizzsunshine - 14 oktober 2010 18:51

Steg upp imorse, gjorde kaffe, slog på datorn, loggade in på facebook - såg att någon hade skrivit att det snöar! Var bara tvungen att vicka upp persiennen och kikar lite. Yess vitt vitt vitt överallt :P Mys


Däremot var det inte lika mys när jag kom ut och kände att det blåste och var sån där blöt herkese snö. Blää.. Den lär ju då säkert inte få ligga kvar speciellt länge, den första snön brukar inte alltid göra det ju. Lär ju va glashalt imorgon kanske. Vem vet.


Helg imorgon iallfall, gick just och bokade tvättstugan imorgon på dagen så blir nog en städning också, kanske idol om jag har lust.

Å sen vet jag inte vars resten av helgen för mig.


I´ve got a feeling!

Av mizzsunshine - 13 oktober 2010 19:46

Har varit som en bra eftermiddag! :P Awesome!

Det är väl som allt jag hade att säga egentligen. Då vet ni det.

Ska stänga av datorn, har faktiskt ingen som helst lust att sitta här just nu, sen blire duschen och efter det bara läsa läsa tills jag somnar troligen. Kort skoldag imorgon, skönt. Efter det ska jag och mami fara och göra nå ärenden förmodligen.


Sooov goodii! Det ska jag xD

Av mizzsunshine - 12 oktober 2010 18:26

Ja, som ni förstår av föregående inlägg så kändes det väl inte allt för lätt på morgonen. Det ordnade upp sig och redovisningen blev genomförd med lite hjälp och stöd, Tack! (Y). Nu får man tilllåta sig att känna den här känslan: Yes! *drar med armen*. Najs!


Helt golvad efter vattengympan idag också, det är så himla skönt på ett sätt naturligtvis även om det är lite jobbigt. Kan ha en smula med resten utav dagen innan vattengympan att göra förmodligen.


Min kära dumbo han naturligtvis tjorva min ring under kylskåpet och där under fanns en hel del spännande och mindre spännande saker faktiskt. Bland annat några prislappar. någon som känner sig träffad? (Lillis?) xD


   

Mina raringar, korten tagna i sommar.. :P


Mys mys mys-kläderna på och ska inte göra ett jota kväll, som har med skolan att gööra. Hur awesome är inte det? Bara ta hand om disken alldeles strax sen bara måå gott och gosa ner sig i soffan.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards