Alla inlägg under april 2014

Av mizzsunshine - 28 april 2014 11:40

Arbetshelgen har passerat, jag har sovit som en prinsessa utan ärta inatt :P Startar veckan med en ledig måndag + tisdag. Håller på att snabb tvätta lite nu sen ska jag väl iväg och handla lite, mannen ville ha plättar till middag så då får de väl bli så :P sa igår att han skulle få de om jag sov gott inatt vilket jag gjorde så.. Sen får min bil förhoppningsvis nya bromsbelägg bak! Vad kvällen bjuder på vet jag inte ännu.


Imorgon blir det besikning av pärlan och förhoppningsvis är det inget större fel på den. Sen blir det Arvidsjaur en sväng sen är väl som den dagen förbi. Fullt upp resten av veckan men jag hade tänkte hinna sociala med mannen litegrann och även se lite serier (supernatural) :P


Jag tog på mig en huvtröja som jag inte använt på länge och det känns ju himla bra att den inte längre sitter lika tajt som den gjorde förut, ett stort leende :P


Läste vad jag hade skrivit för två år sedan. en tanke om att vara chaffis osv. Jag tänkte på det nu, jag har förlorat endel "vänner" med den insikten men det känns ändå helt okej! :P Det var faktiskt jätte länge sedan någon alls ringde mitt i natten och ville ha skjuts, dom har väl fattat lixom.


Puss och kram

M

Av mizzsunshine - 21 april 2014 20:46

Den här mannen alltså, he make me happy!

Sprudlar och bubblar av fina känslor inombords.

Just want to tell the world! <3

Av mizzsunshine - 20 april 2014 19:05

Söndag idag och vi har kommit tillbaka till piteå. Just nu ligger jag i soffan med en värmefilt som värmer på nacken - det är himla härligt.

Vi har hunnit vara till våran stuga och Mogge har träffat de flesta från min familj nu, det känns bra. Ätit ute vid elden, lite skoter, umgåtts med folket. Kirunaborna och Smålänningarna har varit i stugan den här påsken, ja pappa såklart också och Åsa var dit en sväng.

Jag fyllde visst år fredagen också men det känns väl inget märkvärdigt med det. :) inte alla som får gädda i födelsedagspresent (av kjell), fick ett prestentkort av Mogge så måste gå på stan här någon dag och kika om jag hittar nå fint :)

På lördagen styrde vi mot Sorsele och Risnäs för att sociala med Mogges storebror med familj, himla trevligt folk :) Vi sov i husvagn och de jag tyckte det var lite brr kallt på natten men de gick ju bra ändå :)

Haft trevliga dagar med många fina, och nya personer. Lyckades få lite färg i ansiktet också, känns himla bra när man känner sig sådär däckad av att man ha vare ute och man är hur trött som helst när middagen har passerat.

Nu är det dags att återgå till vardagen och jobba imorgon.

Här är några bilder från helgen :)

Av mizzsunshine - 17 april 2014 17:34

Japps nu äre torsdag äntligen. Strax middag, bara invänta mannen :) Sen ut till stugan och allt folk.

Fortfarande sjuk och mår skräp men nu kör vi påsk! Glad påsk på er

Av mizzsunshine - 16 april 2014 21:11

Inte piggelin alltså! Dra en gräns, känns som huvudet ska trilla av. Blir skönt att krypa under täcket om en stund. Saknar mannen däremot, kommer att vara tomt inatt :/

Godnatt!

Av mizzsunshine - 15 april 2014 14:11

Dubbelpass på jobbet igår, tänkte att jag skulle vara hemma nu och kurera mig från attack förkyldningen jag drabbades av i söndags. Men neej, måste ändå jobba ikväll för de finns ingen vikarie. Få se om jag får vara hemma och kurera mig imorgon istället..

Tock tjock baki näsan, känns som jag ska svimma när jag rör på mig, känns som huvudet är fullt me bomull eller nå, hör knappt nånting, rösten håller inte..

hejn bli no bra!

Av mizzsunshine - 13 april 2014 20:47

Huva, känner mig ganska risig, tjuvtjock baki näsan och halvont i halsen.. fryser hur mycke som helst. Tror det blir nå varm choklad sen isäng. Godnatt!

Av mizzsunshine - 9 april 2014 14:58

Still going strong. Det känns helt okej att "dricka" frukost och lunch (eller till middag, beroende på) ..

Motivationen med att simma går lite trögare i vågor. Nu har det varit en seg perod, måste ta mig i kragen där.

-5,7kg och det börjar synas på mätningarna att det händer någonting och folk i omgivningen säger att det syns. :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards