Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Påsken slut

Av mizzsunshine - 20 april 2014 19:05

Söndag idag och vi har kommit tillbaka till piteå. Just nu ligger jag i soffan med en värmefilt som värmer på nacken - det är himla härligt.

Vi har hunnit vara till våran stuga och Mogge har träffat de flesta från min familj nu, det känns bra. Ätit ute vid elden, lite skoter, umgåtts med folket. Kirunaborna och Smålänningarna har varit i stugan den här påsken, ja pappa såklart också och Åsa var dit en sväng.

Jag fyllde visst år fredagen också men det känns väl inget märkvärdigt med det. :) inte alla som får gädda i födelsedagspresent (av kjell), fick ett prestentkort av Mogge så måste gå på stan här någon dag och kika om jag hittar nå fint :)

På lördagen styrde vi mot Sorsele och Risnäs för att sociala med Mogges storebror med familj, himla trevligt folk :) Vi sov i husvagn och de jag tyckte det var lite brr kallt på natten men de gick ju bra ändå :)

Haft trevliga dagar med många fina, och nya personer. Lyckades få lite färg i ansiktet också, känns himla bra när man känner sig sådär däckad av att man ha vare ute och man är hur trött som helst när middagen har passerat.

Nu är det dags att återgå till vardagen och jobba imorgon.

Här är några bilder från helgen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards