Alla inlägg under december 2010

Av mizzsunshine - 31 december 2010 23:00

Bilder med utan som helst ordning i följd under året 2010


   

Dumbo, kan man sova godare?


     

Från vänster: Mimmi - Mixi - Jack


 

Ådii - Lillis


 

Kriunafestivalen - AWESOME!


 

Stugan <3


  

Jag - Vad ska man säga ? :)


Naturligtvis finns det hur mycket som helst som har hänt i år..

Av mizzsunshine - 30 december 2010 23:00

Var på ICE HOTEL idag och det var helt Awesome! Riktigt magiskt var det att se alla konstsviterna, med skulpturer av en Iglo, Isbjörnar, Bil, fiskar, neon(?).. :)

Av mizzsunshine - 28 december 2010 09:46

Vaknade av att monen lyste i ögonen på mej. grr. fast aggrisionerna har gått över och har halvstressa litegrann hela morgonen för att hinna klart tills nu. Yess! Väntar nu bara på att Jenny & Jocke ska komma å hämta oss och så påbörjas the never ending trip! Haha nej skojade bara :D

Blir nått små stopp och hälsa på folk fast de ska väl gå :)


Kiruna nästa! Cyya xD

Av mizzsunshine - 27 december 2010 20:23

Har varit å kört volvo, hälsa på farbrorn :), socialat å nött färdigt första säsongen av One tree hill. Såå himla bra och det bästa är ändå att jag har lurat hon lillasyster å vilja se det också (Y) Mission complited! Yess


Ladda för kriuna resa imorn. cya!


Av mizzsunshine - 26 december 2010 13:16

En liten mysig jul blev det iår :)


Sovit hos superpesionärerna och vakta katten. Gode najs.

Fick fint små grejs :P å så en gul badanka, jasi vad ska man säga? :)

Ugång på Lappis igår med Jenny och Jocke. trevligt var det och det var väldigt länge sedan sist det blev utgång överhuvudtaget, närmare bestämt 18/4 -09. På tiden då alltså tycker en del. Lite kul att träffa folk som inte känner igen och absolut mindre kul att prata med någon som man själv inte alls kan placera fast dom verkar känna igen en själv gode bra. Jasi :)

Trevligt med lillis och chaufför på hemvägen. (såklart var pappa oxå med).

Gjorde av Awesome backning när vi kom hem på gården *tumme upp*


Nu göra nå vettigt, se film, sociala, promenad var det tänk. Får se vad som sker och inte sker :) Det är en gåta. Den som lever får se.

Av mizzsunshine - 23 december 2010 21:35

Är hos pappa nu och jag har återfått julkänslan och det känns bra :)

Sitter här lite snabbt sen blir det att återgå till socialandet.


Jag är trött som få just nu! Vaknade före FAN imorse och som alla vet stig ju han upp tidigt. Kring 5 snåret var jag klarvaken jiiises. En timma senare gav jag upp att försöka sova och påbörjade mitt nötande av One tree hill. Det gillas (Y), serien alltså - inte att vakna tidigt!! :)


Imorgon Julafton :D Hoppas jag har varit snäll i år xD

Av mizzsunshine - 22 december 2010 20:49

Jag och mami ha städat nästan hela daagen, tvär var om till samhället en sväng men men. Är som nyss klar med städ och fix. Strax vankas det film!


Har fått för mig att jag ska se om serien One tree hill. Jasi, jasi.


 

Av mizzsunshine - 21 december 2010 21:42

Kuuul jul!! Tre dagar kvar till jul och jag har NOLL julkänsla, allmänt på skithumör och det bästa vore väl att fara hem å dra täcket över huvudet så att min negativitet inte sprids till andra..


uuuuh !!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards