Alla inlägg under december 2010

Av mizzsunshine - 12 december 2010 17:16

Äntligen klar med arbetet om sjukdomar i cirkulationsorganen! :P Kanske har gjort helt fel på vissa ställen, men de får liksom vara så.. Satt flera timmar igår, en lördag! och så några timmar idag och det blir inte bättre än så här. Gode nöjd ändå, mycket enbart för att det är klart och jag inte behöver tänka så mycket mer på det. Imorgon innan första lektionen måste jag däremot öppna arbetet på skolans datorer och ändra lite stilar och annat små grejs, så att det ser bra ut. Kan inte göra det från min dator eftersom jag inte har samma program som finns på skolan.


När jag samlade ihop alla papper och böcker så såg jag mitt praktikintyg som jag också ska lämna in någon dag. Inget negativt om mig i kommentarerna och det känner helt awesome bra!


Redovisning i samhälls imorgon, känns ju SUPERBRA! :( när jag är förkyld, hostar och rösten försvinner med jämna mellanrum.. Borde nog stanna hemma men jag har ingen feber vad jag vet om och vill verkligen inte vara varken sjuk eller hemma. Bara bita i det sura äpplet och se glad ut.


Sov på tok för länge idag känns det som, jag som brukar vara duktig och vakna åtminstone relativt tidigt på söndagar, fast inte för tidigt ändå det är ju trots allt fortfarande helg! :)


En vecka kvar till jul lovet! Jiises vad snabbt tiden går, pjoff!


lala nu svamlar jag bara så ska göra nå annat istället. Tvärfick massa energi, undra varför och varifrån? bäst att göra något vettigt av det iallfall medans det finns kvar! right?


Av mizzsunshine - 10 december 2010 14:31

Har haft Friskvårdslektion på Piteå Ridklubb idag å jag som är livrädd för hästar! Fast jag lyckades rida, goode stolt! Kanske inte smartaste att ha en av dom största när man e räddast! men de gicks om okej ändå.


Snart blire promenad, fixa nå gott sedan invänta idol finalen!, bara må gott och friskna till. Vad som händer sen i helgen får helt enkelt ödet visa för jag har inte tänkt planera nått alls.

Av mizzsunshine - 9 december 2010 21:40

Nu e jag sjukis igen! Hostar, rösten sviker och det gör lite ont i halsen.. Känner mig inte alls peppad för att fara å frysa på stallet några timmer imorgon. meen det får man väl som överleva helt enkelt.


Var på min praktikplats idag, fick underskrift och så gjorde vi lite annat, det var som Awesome! synd att jag inte mår bäst.


Snart helg och då äre idol och ide som gäller. Då vet ni!

Av mizzsunshine - 7 december 2010 21:19

Börjar väl med det dåliga, halsen gör ont och jag tror att jag håller på att bli sjukis! :( Vill inte vill inte. Positiva tankar! ska inte bli sjuk!


Å det roliga är då att jag är ett levande klotterplank! Den ni! xD

Av mizzsunshine - 6 december 2010 08:06

Jag är på väg att göra sig redo att möta skolan med ett leende och tunga ögon xD, känns som konstigt att fara dit efter att ha varit borta (praktik) i tre veckor. Jag kommer knappt ihåg vilka tider bussarna går.


Planen var att tvätta å städa i eftermiddag när jag kommer hem,

får se hur det går med det. :)


Cyya


Av mizzsunshine - 5 december 2010 10:19

Nå det är inte varje dag man vaknar skrattandes av en rolig dröm!

Mami trodde att det hade snurrat om för mig. hehe vad roligt!!


Nå min dröm såg ut såhär.

Jag kommer in genom ytterdörren i Renvallen, tar av mig skorna, jackan och hänger upp den i hatthyllan som vanligt. Går in mot köket och möter då synen av att Farbror Kjell har kört in halva bilen genom köksfönstret, han var precis på väg att kliva ur och hoppa ner samtidigt som han ganska ilsket säger att han ska gå och hämta: skvakker ... nånting!


Hahahah! Man kan inte annat göra annat än att skratta!!

Av mizzsunshine - 3 december 2010 23:48

Efter praktiken idag bar det iväg hemåt för att tvärpacka, glömde säkert mer än hälften menvafan, sen iväg mot abborträsk för å käka middag.

Efter det stressades det iväg mot ishallen. Träffa nå trevligt tokigt folk ;P

Nu åter i abbarträsket och blir inte länge innan Herr Blund hälsa på.


Tro det är nå riktigt fel som är trasigt i min mage : (

Wie

Av mizzsunshine - 2 december 2010 20:37

Noll blogglust för tillfället faktiskt, har som egentligen inte tid eller så har jag helt enkelt bara annat för mig. Den som lever får se.


Har fixa och dona litegrann här hemma och är hur trött som helst.

Det känns som att det blir en tidig kväll just nu, fast lär väl piggna till.

Brukar göra det när jag har sovit film.


Finaste mami ska hjälpa mig med nå grejer imorgon när jag inte hinner göra det själv innan vi åker iväg.. Tack!!  :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards