Alla inlägg under mars 2011

Av mizzsunshine - 29 mars 2011 21:37

Japp, då va snart den här dagen också förbi. Jag har varit i stan och sen for jag vidare till Munksund och hälsa på Johnny, sen missade jag bussen såklart när jag skulle hem så fick vackert stanna kvar ett tag till, å inte gjorde det mig nånting :) Väl hemma så har det varit telefon-terror, mest från min sida ;P Gjort klart en hel del saker så nu kanske det vore på sin plats att bara ta det lugnt och ladda för en ny dag helt enkelt? :P


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 26 mars 2011 22:50

Vi åkte till stugan över dagen, åt lunch ute m.m :P

Trevligt, men synd att min jacka gick sönder :( Tur jag hade min gamla jacka där nere i källarn, man vet aldrig när man kan behöva de..


    


Ja, så kan det se ut :)

Jag utan smink och mimmi som är supersugen på någonting gott..


Gäller tydligen att komma ihåg att ställa om klockan inatt, har jag hört.

Av mizzsunshine - 23 mars 2011 19:57

Jag har som precis kommit hem. Det blev att fara till stan efter skolan och sedan käka ute, sen fara å handla, efter det åkte vi till verkstan och surra lite. :P Nu e jag tröttast, helt slut i knoppen - blir en tidig kväll tro jag.


Måste bestämma mig för hur och vad jag ska göra i helgen..

Börjar som va dags antar jag..  :/

Av mizzsunshine - 23 mars 2011 10:59

Sista dagen på skolan nu innan praktiken. Gjort klart de skolsaker jag hade tänkt göra nu innan praktiken så att nu kan man bara ta det luugnt! Awesome.


Hade halvtråkigt igår så jag gjorde bort det jag hade tänkt göra idag, nu under hålet vi har till kl 13! :) Duktiga mej.


Ikväll blir det däremot väldigt lugnt förmodligen. Ledig imorgon och fredag :P såå sköönt men jag lär ju va rätt upptagen ändå om jag känner mig själv rätt. det brukar bli så av någon anledning. :)


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 21 mars 2011 19:30


En del saker som har hänt idag känns ju faktiskt bra!

Ringt Vårdcentralen ang, ryggen och ska få käka nå pills (som förväntat) men jag hoppas verkligen att det ger med sig för att såhär kan det inte vara. Gjorde klart Samhälls arbetet vi håller på med, som ska in på onsdag. Check! Har renskrivit TSP-förhöret, som vi ska ha imorgon (nervös nanting) Check! Ledig Torsdag & Fredag *tumme upp* Det känns som en halvslö vecka men å andra sidan är det absolut inget dåligt! :P Det jämnar ut sig senare gissar jag.



Utesluten & Bortglömd - Inte okej!

Av mizzsunshine - 20 mars 2011 19:21

Klockan börjar närma sig kväll, jag håller på att laga morgondsgens lunch och tar det allmänt lugnt. :) Kanske se nå film sen, får se.


Tycker det ska bli skönt att det är Måndag imorgon, en ny vecka att se fram emot, inte ha så mycke tid över till att fundera, känna efter på saker som bara gör en förbannad, besviken, sårad och ledsen! DONT LIKE!


Att har fullt upp, dagarna i ända, från det att man slår upp ögonen tills det att man är så trött att det inte kopplar att man måste hälla i vatten till den oblandade saften för att det ska bli ordentlig saft! Det är Awesome, då sover man gott och har absolut nada tid och energi över till annat..


jag vet fan inte vad jag ska göra för att kunna ändra på de här helvetet!


ja, precis så känns det just nu + allting annat som jag faktiskt lyckats att inte skriva om här och nu..

Av mizzsunshine - 17 mars 2011 06:48

Redo att möta dagen! :)


 


Känslan när lyckan sprider sig i kroppen ..

Av mizzsunshine - 16 mars 2011 11:07

Kom just på att det är Onsdag idag :) Vilken upptäckt. Vilket innebär att det bara är idag, onsdag - torsdag och sen är det fredag igen :) Vart har den här veckan tagit vägen?, jag kom nyss hem från A-jaur. Poff,borta.


Är kanske lite slut i huvudet efter att ha arbetat med AML-uppgiften sedan kring kl 8 imorse! Vem vet. Borde förmodligen ta en paus och göra något annat, trots att jag precis har fått upp farten och skrivandet flyter på rätt bra. Nästan halva första uppgiften är nedskriven, sedan är det bara två punkter till som ska göras, efter det är det klart! Ska lämnas in på onsdag och jag tänkte INTE sysselsätta mig med AML i helgen, för då har jag bestämt att jag ska göra annat.. Måste ju försåka hålla tidsplanerna :D



Till stan efter skolan och sen blir det väl hem, göra mat och fortsätta plugga på etik-provet. Mycke skola skola skola, plugg plugg plugg just nu men det får jag lixom bara acceptera och ta itu med. :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards