Alla inlägg under april 2015

Av mizzsunshine - 30 april 2015 22:45

Har väl varit en bra dag även om jag inte mått bra på hela dagen, eller snarare ett par dagar.

Det tar på sömn, humör, ja allt.. :(


Trevlig valborg på er

:(

Av mizzsunshine - 27 april 2015 22:16

Ena stunden är allt livet på rosor, nästa stund är det enda man känner, taggarna.

Så full av känslor, men samtidigt ändå så tom. Less, orkeslös, fail. Arg, ledsen, besviken, glad, lycklig, nertryckt, undangömd.. ja allt på jävlat samma gång. Det är tufft att hantera alla svängar.

Så tom ..

dags att försöka .. sova .. min gissning - Fail!! Lär blir en lång natt.

:(

Av mizzsunshine - 27 april 2015 17:56

25 dagen med Sofia kuren .. -6.3 kg ..

Fyllde ju år här mitt i så då fuskade jag,gick upp lite då och stod still i en vecka men har börjat röra sig neråt nu igen .. känns bra.

Det går bra .. Jag har insett att den största boven till allt ont är inställningen till mat och allt som är gott.

Nu under dessa dagar har jag som fått tänka om.

Ja jag är sugen på allt .. jämt .. men inte hungrig. Och visst saknar jag kvällsfika men även där handlar det om inställning ..

:D

Av mizzsunshine - 26 april 2015 19:15

Idag blev det en sväng på stan och köpte en ny mobil. Bara för att jag kan .. :) Samsung galax S5. Laddade fullt sen har jag fixat en massa inställningar .. dragit ner batteriet ordentligt. Så nu försöker jag mest göra Slut på det så att jag får ladda fullt igen inatt.

Just varit ute på en promenad och nu satt jag mig i soffan och kollar sista avsnitt av en serie jag började med före One three gill. Eftersom OTH tog Slut för nån dag sen. Usch :(

Imorgon är det jobb igen.

Av mizzsunshine - 22 april 2015 21:53

Eller .. dagen har varit bra! Trött men så är det alltid efter vändskift. Vilade en stund när jag kommit hem ..

Det är först nu mot kvällen det blev skit. Hatar känslan! Och jag blir ännu mer förbannad när jag redan nu vet! Att jag kommer sova skitsåligt inatt pga mitt dåliga humör.

Hatar det !!

Hatar det !!

Hatar det !!

28

Av mizzsunshine - 18 april 2015 22:51

Haft en fin dag, mycke skratt och fina nyttosaker.

En av de bästa sakerna jag fick idag är ändå leendet från min sambo. Helt underbart och ett sånt där ögonblick man kommer att komma ihåg. Jag tror inte att han själv var medveten om det. Men han log även med ögonen. <3

Alldeles för mycket gotta på en mage som inte är van. Det är läskigt hur man känner sig när man proppar sig full i sånt som inte är bra för kroppen.

Usch! Nå men nu är det slut på distrationer.

Avslutar denna dagen med en promenad och sen en film.

Jag älskar dig, M

Tack för den här dagen.

Av mizzsunshine - 16 april 2015 21:28

Har kännt mig så usch hela dagen, hade kunnat stanna i sängen under täcket om de bara hade gått .. blev lite serier på förmiddagen sen kvällsjobb.

Har precis kommit hem, under arbetspasset käbdes det betydligt lättare men nu känns det som förut igen. Tugnt, tråkigt, less, vill meste vara ensam .. :(

Av mizzsunshine - 15 april 2015 12:37

Tvingade mig själv att vakna lite tidigare idag, så inte förmiddagen skulle bli aå kort i och med att jag börjar jobba snart..

Har hunnit med promenad, njutit av det fina vädret och fixat lite grejs här hemma.

Satte min stegräknares mål 6000 steg på morgonen men det är klart redan så har ökat litegrann får se då hur kvällen blir. Känns att man blir liite mer taggad när man har ett mål att nå för dagen.

Då vet ni!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards