Direktlänk till inlägg 15 april 2015

Onsdag

Av mizzsunshine - 15 april 2015 12:37

Tvingade mig själv att vakna lite tidigare idag, så inte förmiddagen skulle bli aå kort i och med att jag börjar jobba snart..

Har hunnit med promenad, njutit av det fina vädret och fixat lite grejs här hemma.

Satte min stegräknares mål 6000 steg på morgonen men det är klart redan så har ökat litegrann får se då hur kvällen blir. Känns att man blir liite mer taggad när man har ett mål att nå för dagen.

Då vet ni!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards