Alla inlägg under augusti 2010

Av mizzsunshine - 28 augusti 2010 17:34

Det kan ju inte bara vara alla andra det är fel på, det måste jag vara jag.


Vad gör jag som är så fel?

Vad är det med mig som är så fel?


"Det är inte du, det är jag"

och alla andra möjliga ursäkert som jag inte tänker dra här. Skitsnack..


Jag är Fail!!




Av mizzsunshine - 27 augusti 2010 14:29

En lektion, friskvård. Resten självstudier och eftersom vi inte hunnit som komma igång ännu så vart det en kort dag.


Kollade upp vars min mobil håller hus och den har lämnat verksta! ;D


Håller nu på att nosa smått på städningen dvs lite här och där då och nu.. Plockar litegrann, gör en lite mer djupdykning här och där :P Exempelvis i skrotlådan (Y) Behövs vill jag lova..


Å så helg på detta. Awesome!

Av mizzsunshine - 25 augusti 2010 21:09

Dvs snart helg. Skönt!!


Har äntligen varit duktig och gjort om lite på minneskortet i telefonen som jag har nu :) Satt in lite låtar som jag nöter just nu, lyssnar inte riktigt på musiken jag satte dit förra sommaren när jag också använde de här minneskortet. :P


åså hittade jag en bild som jag tog förra veckan tror jag.

Den bjuder jag på xD


 

Av mizzsunshine - 23 augusti 2010 09:28

Nu är humöret okej igen, lite nervös men men det får man ta.

Har hunnit vara till framnäs en sväng och tagit reda på vart och när jag ska vara någonstans :) Smarta jag hade slasa bort pappret naturligtvis.

Nåja, det känns bra.


Sov som en sten i natt mot all förväntan och var inte alls trögväckt på morgonen. Det känns också bra.


 


Någon av dom två(fyra) böckerna ska jag läsa efter jag har läst ut

Liza Marklund - Prime time! :P Vilket borde ske idag.. kanske ;)

Av mizzsunshine - 22 augusti 2010 21:33

Skulle så stort blogga å lägga upp nå bilder. Jag var på relativt okej humör, lite nervös sådär inför morgondagen. Sen Poff!! Så vände humöret sig jävlat käpprätt upp och ned! Huva!


Nu försöka sova. Lyckatill!! :(

Av mizzsunshine - 20 augusti 2010 22:18


Mörkret faller, lika så humöret.

Mörkret har oftast den effekten hos mig periodvis.

Å jag är garanterat inte ensam om det. Har tänt lite ljus här upe på balkongen i tron om att det ska bli lite bättre.

En lugnande stund innan jag ska läsa och förmodligen sova.


   


Mina ljus :)

Av mizzsunshine - 19 augusti 2010 21:49

Japp, middagen var verkligen behövlig och har precis sett Karate Kid! Awesome film! Har du inte sett den, SE DEN!


Jå justja. Jag köpte tre grejer idag. En sån där glaspedistal eller vad det då heter. En likadan som jag redan har två st av fast den här var högre och smalare. Fick platsen under spegeln i hallen. Med ett litet runt snyggt ljus på som jag också köpte. Sist men inte minst köpte jag en Skopa.. En sån där som pappa har i Jämtland, som man bara dricker vatten ur och den har alltid sin plats hängande på en krok ovanför diskbänken. Ska se till å hänga upp min också inom en snar framtid. Alltid retar det någon!


Nu är planen att jag ska stänga av ljudet på telefonen och läsa i lugn och ro tills jag inte ids nå mer och somnar.

Hmm

Av mizzsunshine - 19 augusti 2010 18:02

Kanske på tiden att inta dagens första mål mat. Trots att jag inte ätit nånting som helst annat än några kakor så är jag inte det minsta hungrig, däremot sur, trött, småirriterad över småsaker som jag annars inte skulle ens tänka på att svära över. Kanske nånting som inte står riktigt rätt till, förmodligen! Frågan är då bara vad man ska göra åt det. Det är ju lika så åt helvete iallfall..


Imorgon är en bättre dag!!  :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards