Alla inlägg under april 2019

Av mizzsunshine - 30 april 2019 22:20

Av mizzsunshine - 26 april 2019 19:20

Haft fin främmande av Angelica och flickorna.

Tova blev som en vilding! Haha.

Sol

Av mizzsunshine - 24 april 2019 21:21

Sommarvärme idag, med en tutch av kyla i vindarna.

Mycke ute tid idag och trötta barn. Helt underbart <3

Mamman är också lite trött i ögonen kan tilläggas.

Av mizzsunshine - 18 april 2019 22:27

Japp precis så många dagar fyller jag idag

Haft en bra dag med flera av mina finaste

Av mizzsunshine - 15 april 2019 19:58

Just nu :) 


Så sover barnen gott i sina sängar, mannen gick ner till datorn och jag startade min dator och sitter i soffan för att uppdatera här litegrann.


Hur mår jag då? 


Jo men jag skulle nog våga påstå att jag mår hyfsat bra! Över det stora hela.

Det känns inte alls sådär mörkt och tugnt längre. Visst, vissa dagar är mörkare än andra men inte alls så som förut! 


Det känns superfint att jag snart börjar om att jobba. Det kommer kännas halvknasigt att behöva åka iväg på kvällen men det är en vanesak. Den känslan försvinner nog snabbt! 






Av mizzsunshine - 8 april 2019 20:13

Alltså den här underbara ungen ..


Hon känns ha blivit så stor på så kort tid. Hon känns så Lillgammal å förståndig. 


Hon har full koll på de mesta och har minne som en häst!! 


För nån vecka sen sa hon "Jag är stor nu, jag behöver inte blöja längre" .. 


Det har gått så himla bra att ta bort blöjan!


Nu har hon inte ens på natten, när vi är ute eller när vi åker bil. (dock följer det med en potta i bilen utifall att) 


Fortfarande testar hon tålamodet och dessa gråa hår då och då..

Men alla fina stunder och all kärlek och skratt gör det hela faktiskt överlevnads bart :D 


Älskar dig lill go unge <3


  


   


   


 


Av mizzsunshine - 6 april 2019 22:19

Idag för två år sedan började jag att försöka lära mig att sticka. Tack vare envisheten hos min mor och även mig själv. <3

Har inte gjort så många grejer dock.
Mest träningslappar, nån buff, två st grejs till piasava kvasten. En liten å en stor.

;]

Av mizzsunshine - 3 april 2019 21:15

Stora killen på ett års kontroll. 


11,08 kg och precis under 80cm lång. Min lillman :D


Fick lyssna och känna under protester men allt såg då fint ut. 


En sliten krigare som somnade i bilen på väg hem, fortsatte sova i vagnen sen en stund till i min famn <3


Mycket grinig pojke ikväll.

Jag hoppas att han får sova hela natten utan större avvikelser. så som feber och smärta.


 






      

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards