Alla inlägg under mars 2014

Av mizzsunshine - 31 mars 2014 19:43

Sliten i huvudet efter jobbet, hade planer på att städa bilen när jag slutat. Kände inte alls för det, hade hellre åkt ut hit till Sjulnäs och bäddat ner mig i soffan. Men slet fram tjurskalln och gjorde det ändå och sen blev det ett tvättprogram på statoils biltvätt. Så nu är bilen relativt ren både invändigt och utsidan. Hejja mej!! :)


Nu ligger jag nerbäddad i soffan ute i Sjulnäs och ser serie, mys! Mogge fick tillåtelse att sitta vid datorn och spela ikväll. Snäll jag är :)

Måste ta mig i kragen och simma imorgon efter jobbet! Helst Onsdag och Torsdag morgon också.. få se hur de går. :)

Av mizzsunshine - 29 mars 2014 20:47

Fisketur god mat, yxkastning och pilbågsskytte ikväll med Mogges arbetslag. Trevligt :)

Mogge vann guldmedalj för minsta fisk och tredjeplats på yxkastningen. Duktig man jag ha :)

Lite tröttis i ögonen nu. Bli lite fisk till kvällsmackan, sen skull ja tro att de blir en tidig kväll..

Pussis.

Av mizzsunshine - 26 mars 2014 18:33

Såå less på att bara vara hemma, nerbäddad i soffan och se serie. Lurv sockarna och tjocktäcket har fått komma fram, varmt o gött. Det kliar i kroppen om att få göra nånting. På bättringsvägen men ååh.

Saknar min M ;)

Av mizzsunshine - 23 mars 2014 19:03

En sån där söndag när man inte har gjort en meter! Bara myst och sett film. Har en sådär kallad söndagsångest, inte alls så himla roligt. Inte för nån speciell orsak heller den bara finns där. Då vet ni.

Av mizzsunshine - 21 mars 2014 11:25

Jag gillar inte sockar alls, än mindre udda sockar men just idag när det är udda sockar fredagen så kan även jag offra mig :)

Trevlig helg på er.

Av mizzsunshine - 16 mars 2014 19:33

Arbetshelgens slut närmar sig, känns ju att antalet timmar är lite tufft :)

Blir hem en snabbsväng och byta kläder sen ilfart till M ;)

hippsvips måndag imorgon, tanken är att starta med en tidig morgon och ett pass simmning. Heja mej!!

Tanken är också att tvätta pärlan på Mogges jobb när han ha slutat. Om jag har energi under dagen och det inte är superkallt kanske jag tar tag i att städa bilen invändigt också - det behövs!!

Hoppas ni haft en bra helg - det har då jag.

Sol

Av mizzsunshine - 15 mars 2014 13:18

Känns att det är vår ute nu. Det är ljust så tidigt på morgonen och man känner sig faktiskt piggare , det är som mera fart i kroppen på nå vis. Det är inte alls lika jobbigt att vakna tidigt och man har nästan fjärilar inombords när man är ute och går på barmarken, eftersom vi knappt har nån snö i piteå.

Ikväll få jag träffa finaste M, jag längtar :D

Av mizzsunshine - 14 mars 2014 09:24

Himla skönt att sova lite längre än vanligt, idag till 9. Blir en lugn förmiddag sen möte och inleda arbets helgen :)

Hoppas att jag får kramas lite med min M nån kväll ;)

nu frukost, vanligt kaffe och läsa tidningen.. :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards