Alla inlägg under februari 2011

Av mizzsunshine - 28 februari 2011 18:00

Ingen bra dag idag. Orkar inte med alla tankar, frågor som ständigt dyker upp i skallen när jag inte hinner sysselsätta tankarna med att göra annat Innan de ploppar fram. Gode less!! Det värsta med allt det här är att det känns som att jag kan inte göra nånting åt det heller..




Av mizzsunshine - 27 februari 2011 20:39

Det har varit en härlig söndag.


Sov gott och länge, bara det är som guld värt! :) plockat bort lite saker som inte är på dess rätta ställe, pluggat, började se en film men så fick jag oväntat främmande mitt i allt. trevligt, pappa och Ingrid var till pite så dom kom förbi på en snabbkaffe. Surrat i telefon och planerat :P

Mycke treevligt det också xD


Hur trött som helst nu så tror det blir duschen, smörja in nå grejs på ryggan och sen bara söka åt bamsekudden..

Ladda för en fullspäckad sista vecka innan lovet! :)

Av mizzsunshine - 24 februari 2011 20:56

Jasi, vad skulle man ha sagt om den här dagen då.

Både roligt och jäätte tråkigt på skolan, inget nämt inget glömt!


Fick låna nå smoschel till ryggen. Smetade på det efter duschen och saaatan vad det brännde goode stunden efteråt. Jises. fast det onda lindrades åtminstone lite på ett hörn sådär. :)

Av mizzsunshine - 23 februari 2011 20:27

Det är fortfarande lika fullt upp med saker och till fast börjar se ljuset på andra sidan tunneln(genom alla skolgrejer) Har gjort klart Etik-uppgiften dom fattas det bara att skriva in i datorn och finslipa den. Däremot så ligger som större uppgifterna, redovisningen över axeln och tynger ner meen det löser sig! :) Har ju heela heeelgen på mig, minst.


Börjar bli lite orolig över att min rygg fortfarande gör ont och att det blir värre och värre ju längre det går.. Det känns inte okej! Det sliter på kroppen naturligtvis men också koncentrationen som behövs just nu.


Känslan när man får höra att man har gjort någonting bra är nästan obetalbar! Awesome är det helt kort och gott.


Nå i det stora hela så känns mycket bra just nu.. men inte allt..

Av mizzsunshine - 22 februari 2011 19:01

Mycke nu, fullt ös och raka rör..


Jag blev hämtad direkt efter skolan och sen har det varit totalt fullt upp, har knappt hunnit tänka alls på nånting, inte ens det jag har sysslat med för stunden.. Har nyss kommit hem och ätit - så nu tog tröttheten överhand :) Ska fixa å dona lite sedan får jag se om det finns tid att plugga en stund. Finns hur mycke som helst å göra, ingen risk att sitta rastlös ens en liten mini stund.


Av mizzsunshine - 21 februari 2011 07:55

Tankar som gnager och gnager fram och tillbaka hela tiden.

Mest just nu angående sportlovet och påsklovet.

Vad händer då? Vars ska jag vara? Kiruna - hemma - Arvidsjaur?

Traditionen är ju att vara i arvidsjaur, men dom är väl till för att brytas? :(


Kom just till skolan så ska väl bara sitta här å tjollra tills vi börjar.

Av mizzsunshine - 19 februari 2011 23:52

Skulle ju så stort spöa mamma i chicago.. Jå inte en jävla chans. spela hur många gånger som helst.. hon vann alla gånger. En gång hade jag bara ETT poäng - hon över 52. En annan gång hade jag endast NOLL poäng. Ytterligare en annan gång - 15 poäng. heeelveeeteeee..


Dra ändå en gränsjävul. Visst jag kan vara en dåligt förlorare

jag erkänner men det måste ju fan finnas nå sorts gräns!

Av mizzsunshine - 19 februari 2011 17:59

Hockey igår, MG-Arvidsjaur - Boliden (4-2) Yaay! :D


Lördag idag, märks att det börjar bege sig åt ljusare tider nu. Vaknade dels av att det var ljust, dels också av att jag höll å frysa ihjäl om fötterna. :) Varför vette faan egentligen.


Har varit till sammhället och hälsa på folk bland annat..Sedan har jag faktiskt sparkat igång arbetet vi ska göra i omsorg, på en lördag. jassi vad ska man säga för att it lööga? haha


Nu ska vi tydligen fara till samhället igen och våldgästa oss nå kaffe någerst. Sen har jag bestämt att jag ska spöa mamsi i chick!!

De gick inte vidare bra igår så måste få revanch.


see you!!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards