Alla inlägg under januari 2014

Av mizzsunshine - 30 januari 2014 10:21

Började med en liten sovmorgon, skönt att vakna av sig själv nån gång.. Ska snart iväg och träffa Mami och Morfar på sjukhuset, sen möte - Varför man måste ha såna möten är jag inte riktigt inne på men de kanske kan komma nått bra ur det också, återstår att se. Tanken är att jag ska iväg och simma med Nathalie senare och om hon måste jobba då åker jag själv :) Sen lär det ju bli en luugn kväll, inte dåligt.


Va iväg och simmade i tisdags efter många om och män.. De känndes redan på kvällen, än värre igår och idag känner jag mig gallidö så fort jag ska använda nån muskel. Meen det är ju så de ska vara! :D bara få in de här i rutin nu, nu nu :P


Av mizzsunshine - 27 januari 2014 18:57

Imorgon kör vi! Ska förnya mitt badkort och börja om att simma igen, få de i rutin igen.. Taggad!


Har även fixat spotify prem. (fick med när jag köpte en ny telefon för ett tag sen) äntligen, har inte fått det att fungera förän idag.. sweet.. Så kanske blir nån promenad då och då också..


jag vet att foten kom å göra ont och jag kommer förmodligen att gnälla och svära men vafan!

Det gör ju ändå ont, även om jag inte gör annat än det viktigaste så varför inte göra nå nytta samtidigt?


Jag måste ju tydligen lära mig leva med smärtan så jag ska tusan göra ett försök.. De kan ju hända man mår allmnänt lite bättre och kanske sover bättre, känslan av att man är sådär, trött! efter man har gjort något är ju så himla härligt..






Av mizzsunshine - 6 januari 2014 16:32

Japps nytt år! :) en nystart kan man behöva på många olika plan!

Har gjort första arbetspasset efter en välförtjänt semester på två veckor drygt :) gick ju hur bra som helst och känns perfekt att vardagen har börjat om igen efter de allra flesta helgdagar hit och dit.

Dags att fixa mat och sen får jag väl se vad den här kvällen bjuder på.

Kram!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards