Alla inlägg under september 2013

Av mizzsunshine - 30 september 2013 19:36

Sparkar igång måndagen med några timmar introduktion, sedan blev de ett kvällspass jobb också när jag likaså var i farten. Börjar kännas att det varit en lång dag, en bra dag men ändå smålång.

Aw hem till min säng senare, grymt härligt! Av en händelse läste jag på mios hemsida att man kan vända på madrassen så om man vill ha den mjukare/hårdare. Så jag testa de när jag kom hem, nu har jag den vänd så att den mjuka sidan är neråt/ hårda sidan uppåt och jävlar så härligt. Tyckte nog den mjuka sidan va mysig ändå men den hårdare är nog tamesatan ännu bättre och kan tänka mig att man sover godare när man är två också. När de nu då ska behövas, men tills dess sover jag utmärkt ensam.

Hoppas ni haft en lika bra måndag som jag :)

<3

Av mizzsunshine - 28 september 2013 22:25


Av mizzsunshine - 26 september 2013 15:05

Dagen blrjade tidigt, iväg till bilkompaniet för att få reda på varför motorlampan indikerar. Tog nån timme där och jag tror att nyhetsmorgon består mestadels av upprepadenyheter.

Väl hemma så fick jag i mig en bristfällig "frukost" och kaffe. Sen kom jag på att jag skulle städa, blev just klar med det. :)

Nu inväntar lugnet innan middagsdags och sen iväg på intro. Känner hur trött man blir när man plötsligt stannar av, inte bra. Längtar redan tills jag får krypa ner i sängen sent ikväll.

Av mizzsunshine - 25 september 2013 18:06

En sån där småtrist kväll, har endel som skulle behöva göras men har faktiskt ingen ork. Usch. Vill hitta på något men istället verkar det bli sista avsnitten av dark angel s.1

Kommer bli en lång dag både imorgon och fredag. Sen vad som händer till helgen har jag ingen aning om.

Känns att hösten är påväg med stormsteg.

Av mizzsunshine - 22 september 2013 21:42

Efter jobbet i fredags så skjutsade jag en kompis till stan och sedan hem en sväng för att tvärslänga ne nå grejer i väskan och så iväg till Arvidsjaur.


Precis vad jag behövde Vara i närheten av nära å kära, skratta, umgås och bara vara.

Försökt att tänka så lite som möjligt på tråkiga saker, tankar och känslor.

Har gått relativt bra ändå även om det såklart har funnits där under ytan hela tiden.


Skrattat massor hela helgen haha :P Man mår gott i själen!


Bäst är ju då ändå Lillis, nu mer kallad "hinken". Alltså jag döör! :P


   
      Tack alla för i helgen <3

:(

Av mizzsunshine - 19 september 2013 20:18

Sa en gång att jag skulle ta vara på den här tiden, även om det inte skulle leda till någonting så skulle jag ta vara på den här tiden. Ord som jag nu får äta upp ordentligt med tanke på hur ont det gör när den tiden är förbi :(

Minnena är det enda som verkligen ingen någonsin kan ta ifrån mig.

The end of something that never where, and never ment to be.

Av mizzsunshine - 17 september 2013 21:17

Det mesta som händer just nu är jobb hit och jobb dit, timmar hit och timmar dit. Ny intro på gång - blandade känslor där men så är det väl oftast inför något som är okänt och nytt.

Just idag känner jag #hatatisdagar men det är väl inte så illa som det låter. Just bara för att det är tisdag idag och en evinnerlighet kvar tills helg?! Inte för att de är planerat någonting alls men bara för att.. Hoppas att jag inte jobbar dock, kände inte alls för det!

Egentligen borde lyckan sprudla i kroppen, färgglada fjärilar dansa och flyga runt inombords, men det känns mest tungt och tomt, tankar snurrar och jag försöker att bara vara ...

Hm

Av mizzsunshine - 16 september 2013 14:26

Inte alls jätte förvånad över att det blir en del krångel nu såhär innan det har sparkat igång, men vet fortfarande inte riktigt hur min vecka ser ut alls förutom fredag, där jag fått ett "vanligt"  arbetspass.. :) spänningen tätnar. Har lite sådär ont-i-magen-för-att-jag-inte-vet-vad-som-ska-hända men det går väl över tiids nog. Bara hoppas att det löser sig på nått bra sätt..


Inväntar middags sällskap och jag ska sedan göra världens godaste Symötes-låda till middag. Mums!


Har fått ett spel installerat på datorn, nördigt jag vet! men Harry Potter och hemligheternas kammare är faktiskt rätt roligt :P Man ska ha kvar barnasinnet, visst?


så förutom att jag väntar på att kommunen ska fixa/pussla/greja ihop min arbetsvecka så spelar jag. tihi :P

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards