Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Sådärja

Av mizzsunshine - 30 september 2013 19:36

Sparkar igång måndagen med några timmar introduktion, sedan blev de ett kvällspass jobb också när jag likaså var i farten. Börjar kännas att det varit en lång dag, en bra dag men ändå smålång.

Aw hem till min säng senare, grymt härligt! Av en händelse läste jag på mios hemsida att man kan vända på madrassen så om man vill ha den mjukare/hårdare. Så jag testa de när jag kom hem, nu har jag den vänd så att den mjuka sidan är neråt/ hårda sidan uppåt och jävlar så härligt. Tyckte nog den mjuka sidan va mysig ändå men den hårdare är nog tamesatan ännu bättre och kan tänka mig att man sover godare när man är två också. När de nu då ska behövas, men tills dess sover jag utmärkt ensam.

Hoppas ni haft en lika bra måndag som jag :)

 
 
lillis

lillis

1 oktober 2013 00:25

"som av en händelse så råkar jag ha med.." ;) hahahahaha

http://blandalltmittsvammel.bloggplatsen.se

 
Nutz

Nutz

3 oktober 2013 23:29

Joda jag hade en bra måndag men tung, och resten av veckan har varit tung.
De tar på krafterna att tapetsera =D heh
och så blir det jobb jobb i helgen och göra klart tv rummets tapeter på måndag. :)

http://nutz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards