Alla inlägg under september 2011

Av mizzsunshine - 30 september 2011 21:42

Dor hem till mig tidigare idag sen blev jag utringd på jobb ett tag och det tackar man ju inte nej till.. De inplanerade fick vänta ett tag bara, inga problem. Sen när det var gjort blev det tvättning och bar ner nå tomma kartonger i förrådet, dom har stått där och samlat damm länge nog nu.. :D Kanske blir nån ordning till slut.


Har nyss kommit hem till hjärtat men han har inte slutat jobba riktigt ännu..

får sjåå mig ett tag till innan jag får krama på han. Imorgon åker han till Finland, visserligen bara till söndag men kommer sakna iallfall..


I helgen väntar jobb och bara mysa på hemma för min del .. Se McLeods och läsa isfolket. Ska förresten börja på del 16 (Galgdockan). Ett antal kvar bara

Av mizzsunshine - 27 september 2011 19:06

Jasi dagen idag då.. Jag har jobbat, for hem och har spenderat dagen med att se klart första säsongen av Dark Angel, var till Öjebyn och hämtade datorn en sväng nyss. Nu är jag hemma hos mig igen och tänkte tända ljus och mysa på.. meen så hittar jag ingen tändare.. En ljus älskare utan tändare, hur kunde det hända?

Nåja får överleva utan helt enkelt..


Frågan är: Vad händer nu.. Börja se andra säsongen av Dark Angel eller börja se McLeods Döttrar, eller helt enkelt göra någonting helt annat.. men vad? Ingen fantasi och det som behövs göras har jag ingen lust med, men vem brukar ha lust att diska, tjollra med papper eller annat "vardags-måste-göra-grejer"


På Torsdag ska jag göra en sån där Astma-kontroll.. Orolig nanting över hur det ska gå,  inte just kontrollen men tiden före det eftersom jag inte får ta nå spray innan. Spännande.. Dessutom jobbar jag under dagen. shit! Bara bita i det sura äpplet och se glad ut..


Imorgon kommer mami till Pite och när thomas har slutat far vi tre till Luleå - biltema för att kolla nå grejs :D blir kul!


Av mizzsunshine - 26 september 2011 20:53

Har precis kommmit "hem" från jobbet och nu tycker jag att älskling ska komma hem.. Planen var att se dark angel tills han kommer hem men hamnade här istället..


Har grymt ont i skallen och det kan bero på en hel del olika saker.. Kanske ska ta å bädda ner mig i soffan i alla fall för att tänka på annat hmm svårt val.


Helt plötsligt känns två timmar som en otroligt lång tid .. uuh

Love u <3

Av mizzsunshine - 25 september 2011 10:58

Det var nyss onsdag, å vips är det helt plötsligt Söndag...

Fick mina efterlängtade s.1 + s.4 av McLeods Döttrar med posten i fredags.. Yes..

Igår ar jag hem till mig och städade, bytte till vintergardiner och liknande. Skönt att det är bortgjort och de känns mycke roligare att komma hem när det är städat, trots att jag är där sällan..


Ska hem lite senare idag och för planen är att Lillis ska färga mitt hår innan hon far hem igen ..


Nu tänkte jag fixa å trixa lite med min datorn.. Hejsvejs..

Av mizzsunshine - 21 september 2011 21:13

Har varit och tjollrat runt med mamma idag efter arbetspasset, sen bara tagit det lugnt med hjärtat mitt.


Regnet ÖSER ner! Hjärtat har åkt iväg på jobb och jag funderar på att börja se Dark Angel s.1 Det var så länge sen jag såg den säsongen och den är braa!


Jag måste fasen köpa nya skor.. de här funkar inte längre. blir sjööblöt om höger fot bara det är liite blött på marken medans den vänstra är någolunda okej fastän det är massa blött.. aja.. thats life. Onödigt vetande, jag vet..


Ska åka hem imorgon på dagen och se om jag får nått rooligt med posten. :P

Senare mot kvällen väntar mer jobb och jag stortrivss!! Fredag lika så!!


Nä nu bädda ner sig i soffan och starta igång Dark Angel, innan jag blir för trött och klockan för mycket, lär ju inte kunna slita mig i första taget.


Då hörs vi.


Av mizzsunshine - 20 september 2011 21:45

Var på verkstan ikväll och min bil är äntligen hel igen! Tack ni som har hjälpt till!

Såå underbart ... då är nästa steg bara att på nått sätt fixa igång radion,

hade varit som trevligt.. å så såklart att få Mazdan på skroten!


Nu äre bara he sig isäng och göra sig redo för att möta nästa dag med ett leende.

Av mizzsunshine - 20 september 2011 16:01

Så himla less på regnet nu faktiskt!! Följde med mamma till Sunderbyn tidigare idag, sen in i lule en sväng och hälsade på fröken Öhman.. Väl tillbax till piteå fixade jag grejerna till min bil och har lämnat dom dit dom ska sen for jag hem till hjärtat som hade vaknat.. Ska fara och återställa mammas bil lite senare ikväll.

I övrigt händer de inte alls mycke.. :P Solen tittar fram för stunden .

Av mizzsunshine - 19 september 2011 21:13

Det blev en sväng till Arvidsjaur Lördag - Söndag, smått överraskade folket blev. Alltid lika trevligt att mysa ute i stugan! :P


Idag har jag varit på möte, jag och mamma har följt morfar till Kåge, som inte är stort men nog hann vi snurra nå varv där också innan vi hitta dit vi skull..


Nu har älskling åkt iväg för att jobba natt och jag ska strax dra mig mot sängen.. Läsa en stund och förhoppningsvis somna tidigt. Känns som jag behöver det.


Har köpt fel grejs till bilen.. uuuh! :( Måste fixa det imorgon då..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards