Alla inlägg under juni 2013

Av mizzsunshine - 28 juni 2013 09:51

Japp de va ett tag sen jag faktiskt bloggade via datorn, sitter nästan aldrig vid datorn numera.. Vilken skillnad nu motför förut när datorn använde mer effektivt snällt sagt. Underbart!


Jag förstår varför det blir att blogga så sällan - har ingenting speceillt intressant att skriva om helt enkelt. Helt tomt på fantasiin och jag förmodar att läsarna är ungefär lika många.. Några få kan jag tänka mig. Lillis, Jenny, hmm säkert nån fler.


Det är en grå dag idag, tanken var att gå på  kyrkmarknaden men jag vet då inte när de ser ut som det gör, känns som att de kan börja regna vilken sekund som helst, det hnger som i luften i väntan på rätta tillfället att ramla ner..


Just de, min dator har inte velat fungera på över en vecka, vilket inte gjort mig något ändå tills igår när jag skulle använda den. Provade igen, funkade inte.. Åkte till lule, in på MediaMarkt och förklarade att först är det bild när den startas och loggan visas,man ser muspekaren och sen när "logga in" sidan bör visas då är det ingen bild längre.. Första gången han startar då frågar han efter en stund: Är de den här sidan du inte fått fram tidigare? Naturligtvis fungerar det klockrent då! Som alltid, varför skulle det vara annorlunda denna gång.. hehe men nu funkar den och behövde inte alls fundera på om å köpa en ny dator/ipad istället.. Perfekt!


Då vet ni.. Pussis

Av mizzsunshine - 18 juni 2013 13:54

Blev överfallen av förkylning i helgen, så nu ligger jag i soffan. Det är ungefär allt som energin räcker till. Rastlös nånting men om jag ens försöker göra något alls så tar energin slut!

Ser om s. 8 av skilda världar (istället för att se om alla) så att jag kan se 9 & 10 som jag inte sett ännu.

Av mizzsunshine - 11 juni 2013 19:48

Jag vet, borde inte klaga! Det finns dom som har så mycke ondare än mig men ibland så måste jag bara få klaga liite. Det är inte någon nyhet för någon i min närhet men de senaste dagarna har jag haft tok jävla ont i min fot, vill bara grååta!! :( hur jag ska stå ut ändå tills hösten, å förmodligen ännu längre undrar jag.

Aww

Av mizzsunshine - 4 juni 2013 21:54

Kollade lite bilder på facebook, hittade dessa sötisar.

Nova & Dumbo - saknar er! Pussis

Av mizzsunshine - 2 juni 2013 10:39

Kaffe - ljus -regn mys på balkongen just nu. Låter tankarna snurra en stund för att sen göra bort att städa hemma medans det är svalt ute.

Pussis

Av mizzsunshine - 1 juni 2013 12:22

Trots fint väder - sol - lite vind,en fin dag helt enkelt så känner jag inte alls för den här dagen. Känner mig mest bara seg och ledsen :(

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards