Alla inlägg under februari 2013

Av mizzsunshine - 25 februari 2013 11:50

Yes startar med måndag, fortfarande tok ont sedan i lördags men nu finns det inga tårar mer så bara bita ihop och ladda om helt enkelt!  Jobb ikväll, jobb dagpass imorgon. Satsar på att simma imorgon eftermiddag om inget oförutsett händer.


Förutom foten så känns allt som så braa! Det finns någon jag tycker extra mycket om, jobbet rullar på - vem vet, kanske finns det ett längre vick åt mig också inom en snar framtid, har fått chansen att hyra garage istället för vanlig parkering - awesome! Det finns en grej till som sker just nu, Love it! 

men det kommer jag inte nämna något om ännu ;)


    

Av mizzsunshine - 24 februari 2013 19:00

Fredag kvällen spenderades på jobbet, som vanligt! :) Sen blev det en tidigkväll och laddade batterierna. Lördag morgonen bjöd på sovmorgong och lugnet själv! En promenad med Lars, underbart!


Jävla fot, när ska den nånsin bli okej igen? Till veckan ska jag iallfall till sunderbyn och gjuta sulor som jag senare ska kunna använda i skorna för att underlätta! Men trots det så tar ju det inte bort det onda inuti. Det är det dock ingen sorts läkare som hittils har förstått men okej!





Av mizzsunshine - 16 februari 2013 08:59

Blev en arbetslördag idag och det känns faktiskt inte som att det gjorde någonting alls. Var ju helt ledig förra helgen, sensation! Hade ju gärna sovit en stund längre på nu morgonen men det finns ju en dag imorgon också.

Ändå lite synd att det är plus minus noll ute i helgen, hade varit perfekt att köra bilen genom en tvätt när det inte är så kallt ute, har hört att det finns risk för att bilen fryser ihop annars.

Gu så trött jag blev alldeles nu, bäst att göra någon nytta så jag vaknar till. På tal om att vakna, blev tvär orolig - visst stängde jag av perkulatorn imorse? Hm ! Det borde jag ha gjort, blir ju kul att se ikväll när jag kommer hem.


Av mizzsunshine - 9 februari 2013 15:06

Fick ett infall i torsdags när jag åkte hem, solen lös och allting kändes så himla bra! :) Ringde och pratade med Jenny och kom på att jag skulle tillbringa helgen här i kiruna. sagt och gjort bokades tågbiljetten men Jocke skulle inget få veta, det skulle bli en överraskning och de blev det! :) Kul!


När jag hade jobbat mina timmar igår, fredag så skjutsade mamma mig till luleå,  men av nån anledning blev det buss istället. Nå de gick ju också bra men trist att resan blev nästan två timmar längre. Hoppas att det blir tåg däremot hem imorgon annars kommer jag komma hem supersent! :(


Just nu är Jenny på jobbet och Jocke och Pontus är på bio, bara jag och Jack som är hemma och tar det lugnt.


Har insett idag att jag skulle verkligen behöva färga mitt hår igen, inte svart men kanske brunt åtminstone så jag blir av med min blonda utväxt, dont like!! :(


Grattis på fördelsedagen Jocke :)


Av mizzsunshine - 5 februari 2013 22:15

Mår hur bra som helst just nu när jag kryper ner under just de här täcket, i den här sängen. Mys!

Fullt upp hela dagen, städat - tvättat, gjort ärenden, ätit gomiddag i bergsviken, hann landa en liten mini stund i soffan hemma innan jag slutligen hamnade här - i sängen.

Gonnatt :)

Av mizzsunshine - 1 februari 2013 12:39

Ja, idag blev en ledig fredag! Underbart härligt. Planen var att jag skulle jobba ikväll och sen resten av helgen. men de krisade igår kväll så gjorde mina fredagstimmar då och blev ledig idag.

Så sweet! Give and take!


Såå idag blev det en liten sovmorgon utan en tanke på att göra nått vettigt alls, bara vara! :)

Borde väl göra mig iordning för att möta dagen snart, göra nått ärende sen se vad denna kväll har att erbjuda. Känner på mig att det kan bli perfekt!


Ladda för resterande helg som består av 12*2 timmars arbete :)



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards