Alla inlägg under juli 2011

Av mizzsunshine - 26 juli 2011 21:39

Ibland lär man sig mindre bra saker på jobbet också. Som igår & idag så har jag kommit in i en ny lek. Dubbelsiffra & Dubbelbokstäver på bilarnas regplåtar. Huvaligen..  Fast måste erkänna att det är lite kul ändå :P


Sov förmodligen godast imorse, jag som oftast är så lättväckt och oftast inte kan somna om sov som en sten, blev "väckt" flera ggr men somnade om lika snabbt igen. Kommer knappt ihåg att jag har pratat och ännu mindre vad som egentligen blev sagt. Nåja såna mornar får man väl också ha ibland, härligt va de då.


Jag har varit hem en sväng i eftermiddag, händer ju inte allt för ofta faktiskt. :) Fixat i pappershögen som växte som ogräs och plockat upp några saker som jag kände att jag saknade ..


Jobb imorn sen ledig torsdag och fredag då blir det att hitta på buus! Wiie

Av mizzsunshine - 24 juli 2011 18:05

I fredags åkte vi till Arvidsjaur träffade Mamma och Thomas, sen åkte vi vidare mot stugan.. Socialade med pappa, badade, sen kom smålänningarna också.

Tände en eld, satt där och myste på :P Helt kav blankt stilla på sjön awesome.


Var förbi hos Åhmans också på lördagen och träffade dom.. Hade nog varit en del nervös inför den resan men det gick hur bra som helst, inget att oroa sig över :)


På fredag natten när jag var upp så gick jag förbi ett utav uthusen så att säga på gården då ser jag en jäddskalle hänger på väggen, lite tokigt! haha Var bara tvungen ta en bild för att föreviga den bilden.


    


Åkte tillbaka till piteå på eftermiddagen och närmare natten så började det spöregna och blixtra utafan men mullret försvann mest bakom ljudet av regnet. Men de va som mys.


Idag har några vänner varit förbi en sväng och vi ha fika jordgubbar och glass som jag har velat ha i flera daar! Underbart gott..

Av mizzsunshine - 21 juli 2011 20:39

Det var rätt tungt att vakna imorse, av vilken anledning vet jag inte men men sen jobb 8 - 15 idag och därefter tog jag helg, åkte hem och hämtade min dator sen for jag hem till hjärtat och tog en powenap, sov i ca en timma och vaknade med ett leende när hjärtat ringde och väckte mig :) Var hur trött i huvudet som helst och det behövdes verkligen lite sömn.


Ledig fredag - söndag, åter jobb på måndag så i helgen passar jag på att må! Imorgon ska vi åka till Arvidsjaur och träffa delar av min familj :P Det blir lite utav en snabbsväng även denna sväng jag är till kommunen eftersom vi ska tillbax till piteå på lördagkväll men det gör mig ingenting faktiskt.. :)


Jag tänkte på en grej när jag var ute och körde bil tidigare ikväll. Jag har nyss flyttat till stan, men ändå så är jag mer i Öjebyn än hemma. Fast hur skulle jag kunna veta att Amors pilar skulle träffa mig bara nån vecka efter flytten? Omöjligt! Lika glad är jag för det men gladast är nog ... ? :)


Av mizzsunshine - 19 juli 2011 06:37

Livet bara flyter på och allt är så Awesome. :) Jag har nyss flyttat, börjat jobba på ett superbra ställe och så har jag träffat Esa! Vad mer kan man begära?


Jag är så glad att vi fann varandra den kvällen och att allting har fortsatt precis i den riktitningen som det har gjort och här står vi nu. Du gör mig så lycklig och jag skiner som en sol hela tiden.  ¤~ Love u more then words can say! ~¤


Du och jag ♥ Puss

Av mizzsunshine - 17 juli 2011 21:28


 


Sov gott i Esa's famn under förmiddagen och när vi hade vaknat till liv igen tog vi med oss Lillis och Teddy och badade på hammenviken..


Nu är jag hemma hos mig och det finns massvis med saker som behöver göras meeen istället så sitter jag här, saknar hjärtat, lyssnar på musik och kollar bilar på blocket.. Mmm ibland måste man få drömma litegrann ;)


Känner mig helt upp och ner, det känns som att det inte är helt 100 värt det att bara jobba en natt sen måste man sno tillbaka dygnet igen för att jobba igen  imorgon.  Meen peningan som kom i returen är det kanske nån som behöver :P

Har då gjort nå nytta iallfall och de känns ju bra.


Esa

Av mizzsunshine - 16 juli 2011 21:17


Det blev en snabbvisit till Arvidsjaur Torsdag kväll - Fredag eftermiddag.

Sov hos mamma, socialade med folket där, shoppa litegrann och klippte mig hos Eva och blev som alltid nöjd :P En bild dyker väl upp så småningon. Mot kvällen på fredagen så åkte jag och Lillis till Piteå igen..


Dagen idag har varit supertrevlig. Sovit halva dagen, umgåtts med mitt

och träffat nya trevliga människor.


Jobb inatt och sedan ilfart hem till hjärtat och sova en snärt ;)

<3

Av mizzsunshine - 15 juli 2011 00:24

This must be a dram ;D



Bara för att jag tänker på dig hjärtat när jag hör den här

Av mizzsunshine - 11 juli 2011 16:46

... Det var ju Torsdag nyss och nu måndag.

Shit.. Helgen bara försvann. Poff ;D


Helgen har iallfall bestått av underbara människor, sociala, grilla, bada varje dag - mest på hammenviken såklart men var till gläntan en sväng också, däremot så insåg vi snabbt att hammenviken är bäst! jajjemön!


Nu är det dags för mat, ta det lugnt en stund, sen ikväll blir de nog lite bad igen ;)


.. Att de finns underbara människor som förgyller min tid just nu! Love u all


Då hörs vi

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards