Alla inlägg under januari 2017

Av mizzsunshine - 29 januari 2017 15:54

Nu bara måste jag bara lyckas att dra igång en viktnedgång..
Det måste lyckas nu. Orkar inte längre!

Träffade en coach från Herbalife idag. Köpte på mig enkel grejer som hon trodde skulle bli bra.

Jag hoppas hoppas att det rör sig neråt nu!

Av mizzsunshine - 22 januari 2017 18:30

Söndagen är här och äntligen är kalasandet slut för denna gång.


Mycket folk och många fina presenter - Jätte trevligt! :)


Men nu är vi slut som artister hela högen tror jag :) 


Imorgon ska vi vara hemma och chilla, ta igen oss litegrann efter allt gott fika .. 



 

Av mizzsunshine - 19 januari 2017 22:00

 

Grattis grattis

Älskade barn på din ettårs dag. 

 

Tänk att du har varit hos oss i ett helt år.


Nu blir det kalas hela helgen, bara för dig ..

 


 


  

        



Av mizzsunshine - 18 januari 2017 23:18

Hunnit med massor idag.

Myst Och busat med en sliten tös av gårdagens feber.

Städat, lagat middag, handlat, diskat. Mogge har monterat Tovas lek tält som hon ska få imorgon. Förberett för tårta m.m

Avslutade kvällen med en lång dusch och kom iväg alldeles för sent mot sängen.
En del har inte slitit sig från datorn ens ännu.

Jävlat vad det blåser ute.

Av mizzsunshine - 17 januari 2017 22:48

En dag med massor av känslor m.m

Jag, Angelica och Sandra med barnen var på öppna förskolan idag. Jättekul!!

Sen åkte jag och Tova för ett besök hon Bvc. Träffa läkaren och ta ett års sprutorna. Huva! Men det gick bra. Hon var så duktig =)

Sen ikväll kom febern.. 38.6 Huva.
En kväll med massa skrik och en medtagen tjej. Hoppas att det snabbt går över.

Lilla älskade du <3

Av mizzsunshine - 14 januari 2017 18:14

Underbart väder idag på promenaden.
Tova sov gott i vagnen och jag fick motion.

Kunde det ha blivit bättre? Svårslaget.

Av mizzsunshine - 7 januari 2017 21:18

Nu har Tova haft en period på nätterna, sovit hela nätterna igenom och är på bra humör på dagarna.

Ikväll är andra kvällen hon tjorvar nu igen, inte mycket men tillräckligt. Igår och idag har hon varit riktigt grinig och allmänt gnällig för ingenting. Vet inte riktigt vad detta beror på.

Tanden som har varit på gång sedan länge före jul vägrar spricka igenom.

Nu har Tova börjat vilja klättra och ha sig. Har försökt att klättra in i lekledare flera ggr och det är bara ogjort så lyckats hon.

Idag kröp hon in under gå stolen. Sötfia ??

Av mizzsunshine - 6 januari 2017 13:20

Ett period med massor av tankar och tråkiga känslor ..

Det börjar ta på en nu känner jag.. 


Tankar som handlar om ovissheten kring jobb och hur det kommer att se ut när jag kommer tillbaka från föräldraledigheten. Ovissheten ang dagis m.m Är Tova ens redo för dagis? Hur vet man det? När ska hon våga gå med Lära-gå-vagnen? Släppa taget och gå själv? Är hon sen? När ska hon börja prata mer, härma ord m.m?


Ja tusen frågor i huvudet och jag känner mig bara mest ledsen :( 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards