Alla inlägg under februari 2017

Av mizzsunshine - 26 februari 2017 21:17

Helgen har passerat.

I fredags, natt åkte mogge iväg på jour till Umeå. Kom hem vid 6 tiden, Lördag morgon.

Tova hade nattsuddat så vi var trötta hela högen den dagen.

Natten till idag söndag så sov hon hela natten och vi alla har varit gladare och piggare idag :)

Jag tog mig ut på promenad både igår och idag. Yay!!

Tova söndags badade idag.
Det var vatten ÖVERALLT!

Av mizzsunshine - 24 februari 2017 15:45


Ja, äntligen fredag :) 

Den här veckan har gått otroligt snabbt även om den har varit jobbig nattetid.  

Tova har kört inskolning på dagis All in hela veckan och det har gått superbra.  

Trött på eftermiddagarna och allmänt sliten.. Vakna timmar på nätterna, gissar att hon bearbetar dagis upplevelserna. Dessutom har hon blivit snorig, hostar m.m . Som väntat när dagis börjar. 


Idag passade jag på att städa medan Tova var på dagis,

hann precis klart innan det var dags att hämta henne igen.


Strax kommer min älskade hem från jobbet med mat,

sen ska vi kanske handla en sväng sen bara må gott.


   

Av mizzsunshine - 21 februari 2017 22:10

Andra dagen för Tova på dagis.

Hon är nyfiken på alla barnen och kröp iväg på egna upptåg och verkade inte alls behöva sin mor vid sin sida. Det var först när det närmade sig hemgång som hon såg mig och kom fram.

En av fröknarna tyckte att det gick så bra för Tova att hon sa att vi testar en lämning imorgon, en snutt bara.. Får se hur mamma hjärtat klarar det <3

En trött utslagen tjej påväg hem.

Sen fick vi oväntat men trevligt besök av Angelica med familj.. Spontan besök uppskattas, dagtid :)

Då vet ni

Av mizzsunshine - 19 februari 2017 19:58

Idag har vi varit till stan, gjort lite ärenden.

Var förbi munsksund och firade Leia och Wilma som fyllde 1år igår. Grattis flickor!

Imorgon börjar det en ny vardag.

Tova ska inskolas på dagis och nästa vecka börjar även min nya vardag med jobb och allt vad det innebär..

Jag älskar dig, min M. <3

Av mizzsunshine - 16 februari 2017 19:28

Redan torsdag, vad hände?? :)


Full rulle idag med, lugnt iof på förmiddagen.

Fixade mitt medlemsskap på herbalife så nu kan jag beställa grejer själv.

Efter Tova hade sovit skönhetssömnen åkte vi till stan och gjorde ett ärende, passade på att hälsa på Angelica och flickorna en snabbis, sen hem och äta middag och sen åkte jag och simmade med Sandra - satt i bastun, jättehärligt! Så nu kan man ta soffan med godare samvete åtminstone :) 

Av mizzsunshine - 15 februari 2017 22:44

Japp, full rulle hela dagen.

Jag och Tova åkte iväg till sunderbyn på förmiddagen. Där gjorde Tova ultraljud på hjärtat. Allt såg bra ut och hon är precis som vilken ettåring som helst.

Lugn eftermiddag hemma vid, efter middagen blev det en promenad med Nathalie. Tova fick sin mat stol ihop skruvad. Surr med Thomas. Sen disk och serie innan det nu är dags att hoppa isäng.

Gonatt =)

<3

Av mizzsunshine - 14 februari 2017 22:52


Glad Alla hjärtans dag <3

Av mizzsunshine - 10 februari 2017 21:04





Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards