Alla inlägg under november 2012

Av mizzsunshine - 30 november 2012 22:30


 


Det finns inga ord, det finns ingen mening.

Av mizzsunshine - 28 november 2012 22:15

Varit till sjukhuset och där hände de då inget alls, dom gör ingenting åt foten.  Han tittade på foten, kände lite på fotleden och sedan foten i sig. Kände och såg ingenting fel. Han förstår att jag har ont och att jag vill att de här ska gå snabbare än det gör, att jag är ung och arbets-akriv .. blaha blaha


Får vänta ytterligare på en ny remiss till nån röntgen som jag inte kom ihåg namnet på och sen få vi väl se vad som händer utifrån det. Inte mycket alls att göra men de känna fördjävligt.  :(


Ha varit utan snus i ett år, idag!
Känns helt underbart men det trodde jag faktiskt inte för ett år sedan. Duktiga mej! :P


Av mizzsunshine - 26 november 2012 22:12

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva och dela med mig utav.. Det är lite synd, att trots att detta är min blogg och det är meningen att jag ska kunna skriva precis vad jag vill - så är det inte så. Därför att jag vet att att det jag skulle skriva isåfall dels inte skulle uppskattas av andra, dels också finns det saker som endel inte har ett skvatt med att göra!

Jag håller min åsikt och mina tankar för mig själv tills vidare.. :) tur den gamla hedeliga dagboken fortfarande används, annars skulle de ju inte alls gå.

Gonatt

Av mizzsunshine - 21 november 2012 21:40

Full fart hela dagen, tillbringat dagen med familjefolket :) snart dags att möta natten med ett leende.


Ha kommit på den briljanta iden att man inte alls behövet ta ner gardinerna från gardinstången för att sy en fåll hehe, de va jätte smart!! Åtminstone i köket.


Sov gott - det ska jag



 

Av mizzsunshine - 20 november 2012 22:11

Vänner är som stjärnor - man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där! Tack för att ni finns. Ni vet vilka ni är.

Haft en superdag idag. Träffat vänner, simmat, fått veta att jag ska få ny intro. Underbart!

Enda negativa är att foten gör grymt grymt ont, fast det är ingen nyhet och jag är rätt orolig inför läkarbesöket. Huva :(

;(

Av mizzsunshine - 19 november 2012 19:35

Tänk om du förstod vafan du ställer till med. Tänk om du bara visste, men jag har en känsla av att du förbanne mig inte bryr dig.

Jag hatar dig!

Av mizzsunshine - 18 november 2012 17:40

Tog hem appen bloggplatsen, så skulle bara testa att tvärblogga så att jag vet om och hur det fungerar :)

Om man skulle lägga in lösenord på bloggen kanske? Tåls att fundera på.

Ha en bra söndagkväll

Av mizzsunshine - 14 november 2012 11:05

Tycker det är rätt jobbigt att foten fortfarande gör ont mer eller mindre hela tiden. Det är skitsvårt att till och med somna på nätterna när det är en sådan dag när det gör mer ont än vanligt. Det känns som en evighet tills dess att jag har fått en tid hos ortopeden på Lasarettet den sista November.


Jag var iväg och simmade igår och inte ens de gick som de var tänkte. Gick inte alls att simma så som jag vanligtvis kan göra. Det brukar börja göra ont först efter åt, inte under tiden. Så det blev tyvär bara

10-15 minuter. Tur det är torsdag imorgon och jag får göra ett nytt försök till ett nytt simma pass :)

Jag skulle vilja ta en lång promenad, känna kylan bita i ansiktet och känna hur härligt trött man blir efteråt! Meen de går ju inte :/


Stod och blåste håret här om dagen och då såg jag att blånaden på foten finns kvar, tre år senare.

Det är bara det att det syns bara när man står i ett visst skumt ljus.. känns lite små oroande också.



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards