Alla inlägg under februari 2014

Av mizzsunshine - 28 februari 2014 16:42

Mycke på en gång nu, vet inte om det har något sammanband men på något vis anar jag det iallfall, eller kanske hoppas bara så att man får en förklaring på det. Fast än det låter helt tokigt.


Har sovit lite konstigt i veckan, vaknat mitt i natten och haft supersvårt att somna om. Fått mens! shit, när hände de sist? Det var nån som sa det kan ha med starten av ändrade matvanor att göra.. på nå vis.. Det ena leder förvisso till det andra men jag hoppas att det ordnar till sig SNART!


Idag var första dagen jag höll på att sabba dieten och äta vanlig lunch istället för drycken.. anade att jag inte skulle kunna ta drycken till middag så jag bet i det sura äpplet, dessutom så valde jag att inte ta någon semla när det erbjöds, duktiga mig. :)


När en kvinna ha öppen motorhuven på bilen antar direkt karlarna att det är nått som är fel, idag när jag stod å hällde på spolarvätska (för det klarar jag faktiskt själv torts att jag är tjej) så kom en granne å fråga om de va nå problem .. De va ju omtänksamt dock :P



Fredag idag det känns ju helt okej! :D


Puss å kram

Av mizzsunshine - 26 februari 2014 19:38

Att bara sova 4+2 timmar inatt var väl inte supersmart men de kanske var värt det ;P

oj vad jag ska sova om ett tag, bara jag kommit hem å landat en stund först ..

planen är att simma imorgonbitti meen de få vi se.. sängen kan va nog så skön.. jag borde iallfall slita mig dit! Kämpa kämpa :)

Av mizzsunshine - 24 februari 2014 08:13

Jag började med Herbalife F1, i torsdags. Byter ut frukost och lunch - äter mellanmål emellan, dricker massa mer vatten än förut och har under dessa dagar inte ätit massa gott, visst har de slunkit ner lite men inte alls som "normalt". Få se om godiset jag köpte för helgen (det blev kvar lite) finns kvar till nästa helg.. Kör stenhårt med att simma minst två ggr i veckan och det känns himla bra. -1.8 kg, hittils på bara 5 dagar. Känns awesome!


Lyckades ta mig upp ur sängen imorse, inte dåligt. När klockan ringde ville jag bara somna om och jag ställde faktiskt om klockan men så tänkte jag att vafan. Så det blev 45 min simning utan segproppar ivägen och det kändes verkligen som en bra start på veckan. Tänkte att jag kan ju taktiksova en stund när jag kommit hem igen men så lurade jag mig själv till att börja tvätta istället. Har kanske tänkt städa också och fara på ärende en sväng senare. Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda. :)


Kram på er!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards