Alla inlägg under juli 2014

Av mizzsunshine - 27 juli 2014 22:33

Gjort en massa nyttigt idag och det blir så fint!

Tur det har åskat - regnat, mullrat och blixtrat, så mysigt! Hoppas på svalare väder nu.

Det sas på radion att om det regnar idag så kommer det regna i 7 veckor, jag vet inte om det stämmer men om det är så, så är ju då den här extrema värmen över wiho! :)

Jag var med om någonting läskigt natten till idag. Jag somnar relativt tidigt, kring 22.30 - 23 tiden. Vaknar igen 1.30 Visste inte vars jag var nånstans, höll i telefonen (vet inte varför), tittade runt i rummet, förstår fortfarande ingenting. Efter några minuter kopplar det som att jag är i sjulnäs och jag förstår att M inte ligger brevid och att han då måste sitta vid datorn i andra rummet. Det var hemskt!! Gissar på för lite vätska i kombination med denna värme som varit ett tag.. mådde ju lite halv dåligt igår så varför inte? Vill inte vara med om nått liknande igen. :(

Nu läsa en snutt. Puss och kram!

Av mizzsunshine - 26 juli 2014 22:15

Idag var vi till Luleå en sväng och kikade, köpte ett spel till PS3 - Sly Cooper - thives in time.. M köpte en kontroll så vi kan spela tillsammans. Ska bli kul att se om jag ens kan lära mig det :)

Gått på området en sväng, åt middag där. I övrigt så har jag ingen alls lust att vara där. Jag vet inte.

Jag har hittis i den här värmeböljan kunnat dricka tillräckligt med vatten och mått relativt bra, men idag har jag inte fått i mig vatten i ordning och mår inte alls direkt bra, är yr och mår halvtjockt. :(

Den här, pdol helgen för ett år sedan jag lärde känna M ;D Nu 4 månader tillsammans och jag är lyckligare än någonsin. <3

Av mizzsunshine - 21 juli 2014 21:44

Vaknade super tidigt och kunde inte alls somna om när mannen for till jobbet, lite småkyligt i sovrumnet. Skönt att ta på sig täcket !

Väntade på att Törnrosa (Nathalie) skulle vakna efter sitt nattjobb. Vi skulle åka å plaska lite. Å huvva så äcklig botten det var, men svalkade gott.

Lite senare åkte jag och M till lillbrännträsk och badade där :) mycket svalare i vattnet där vill jag lova..

Nu mysstund sen soova :)

Av mizzsunshine - 19 juli 2014 21:05

Trött som få ! En dag kvar sen lite ledighet, såg ut att bli tokvarmt på måndag också så då lär de ju bli lite solning :)

Hade tänkt på stan en snabbis också kanske, om jag orkar. :)

Har upptäckt att de är faktiskt fortfarande halv kul att hoppa hopprep och tror de kan höja pulsen lite :) varför inte.

Av mizzsunshine - 18 juli 2014 21:10

Just kommit hen från arbetskvällen. Blir att mysaa på en stund sen hoppa i lopplådan, kanske läsa en stund om i te ögonen ser i kors.

Saknar min M <3 men äsch bara två lååånga arbetsdagar kvar sen kommer han hem igen, säkert bakis å jävlig :) åå vad jag ska må gott på måndag morgon när jag är ledig och han måste slita sig ut sängen för att börja om att jobba efter semestern. Den "ångesten" har jag redan gjort bort :)

Puss och kram

Av mizzsunshine - 17 juli 2014 12:30

Tog ett ental bilder lite snabbt bara för att jag trivs så himla bra här!

Börjar med det mysigaste!

Sen Hallen, med det bästa spegeln ever. Love it!

Sen hyllan in between köket och vardagsrummet.

Vardagsrum

Sovrummet

Balkongen, min hörna.

Och bäst av allt!!

Av mizzsunshine - 16 juli 2014 20:13

Har hunnit med en hel del på min lediga dag. Nu gör jag egentligen ingenting. Lite besluts ångest om jag ska åka bort eller ej. Hm. Typ nu eller hm imorgon? Åå när man inte vet vad man vill, eller vilket av alternativen man vill mest.

Det är lite tråkigt att vara hemma i lägenheten fastän jag samtidigt känner att det är ganska härligt att vara hemma, bland mina saker och ja ni vet.

Fröken velig, i know. Så känns de ungefär inombords också.

Städat idag. Himla skönt att det är gjort, hade visst inte gjort det på nån vecka. Dammit nanting!

Som endel vet så tycker jag om att flytta och ändra om saker - ljus och sånt. Såhär blev det med lite nya saker jag inhandlat (inte ljuset) :D

Ljuset plockade jag fram ur gömmorna.
Tallriken "there is no place like home" och små stenarna lycka, live & love är inköpta på varuhuset i avids. Fint!

Av mizzsunshine - 15 juli 2014 20:59

"Jag tycker om dig, därför är jag pain in the ass" aww mitt skäggo :) så fin han är.

Varmt fortfarande skönt men synd man inte har ro att sola! :)

Trött som en gnu just nu. Blir nog inga knopgjorda ikväll.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards