Alla inlägg under mars 2015

Av mizzsunshine - 30 mars 2015 20:05

Jag har gett upp !

Slutat med herbalife och struntar i det mesta annat också.

Självkänslan i botten!

Nya tag efter påsk.
Då är det ren pulver kur som gäller, måste ändå ta tag i mig nu. Det här går inte. Det blir lite fusk där när jag fyller år men de får jag leva med.

Jag oroar mig för hur jag ska kunna sova dom första nätterna och även där på helgen när jag ska jobba ..

Usch!

Av mizzsunshine - 29 mars 2015 21:52

Bilden säger Allt! :) Tur hon är söt.

Av mizzsunshine - 28 mars 2015 19:41

Idag har vi varit till Luleå och jag har investerat i en ny cykel. En såkallad tantcykel, bara för att man sitter så himla bra på en sån motför "sport" modellerna. Jag tycker ändå den är ganska fin! Den får bo i köket inatt ^^

Imorgon ska Mogge hämta nå verktyg så att han kan skruva fast pedalerna ordentligt. + att vi måste in på biltema igen för att fästena till korgen fanns ej med. Lite luft i däcken måste också fixas innan den är redo. Jag läängtar :)

Imorgon ska vi också hämta Elsa, söthunden. :)

Tur att jag har min älskling! Vad skulle jag göra utan honom? Love u! <3

Av mizzsunshine - 23 mars 2015 15:45

Började dagen med en väldigt härlig sovmorgon, laddade batterier är bra!

Slöade vid tvn och så mitt i allt så kände jag för en promenad. Så det blev över en timma, väldigt uppfriskande!

Nu kan jag med gott samvete känna lugnet resten av dagen.

Av mizzsunshine - 22 mars 2015 06:41

Sitter och dricker kaffe, hade ställt klockan på ungefär nu men vaknade tidigare så var väl lika då att stiga upp. Ögonen står i kors!

Jag är lite less på att sova dåligt när jag jobbar helg, inte skoj alls.
Idag blir sista dagen på monsterpassen sen så får jag hoppas att jag sover bättre nu inatt då när jag är ledig imorgon. Wiiho! :)

Bara kämpa nu sista dagen, det brukar oftast kännas bättre när man har tagit sig iväg så jag hoppas det är så även idag.

Av mizzsunshine - 21 mars 2015 14:27

Det var visst idag man skulle rocka sockarna egentligen så idag kör vi makarna till gårdagens sockar :)

;D

Av mizzsunshine - 20 mars 2015 21:57


Idag rockar vi sockarna :)

Av mizzsunshine - 15 mars 2015 19:36

Urfint väder hela dagen - blev lite grillning och socialning på dagen.
Sen städning hemma när vi kom tillbaka :)

Härligt att ha det gjort idag, då kan jag göra ingenting imorgon eftermiddag :D

Nu ligger jag i soffan på en varm vete kudde, ser one hill och känner lugnet.

Hoppas att hitta rätt stämmning för en super awesome bra natt med sömn snart :)

Tack för den här helgen <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards