Alla inlägg under mars 2015

Av mizzsunshine - 14 mars 2015 19:56

Har haft turen att ha Lillis här några dagar, de va int igår .. :)

Varit på stan och tjollrat runt, skrattat och spelat Guitar Hero - även om de inte gick långt så bra som hos pelle för massa år sen. :D

Snart dags för mello mys och jag har tänt ljus, mys !

Ha en bra lördag kväll folket.

Av mizzsunshine - 9 mars 2015 19:44

Började dagen med en halvdålig natts sömn, trött som en gnu imorse !

Jag vet inte varför men jag har ibland toksvårt att somna och så lägger jag mig nere så somnar jag direkt (ibland) inte igår kväll då snurra jag ett bra tag där nere också.

Hmm fullmånen? Är den full ännu ens, eller kommer det i efterhand?

Hade ändå möte på morgonen så istället för att halvsova mig igenom tidningen och kaffekoppen så åkte jag iväg och simmade. Det blev hela 45 minuter och jag var betydligt piggare efteråt. :)

Få se hur natten blir inatt - om jag kanske orkar mig upp imorgon bitti eller om de blir sovmorgon!

Men om de blir sovmorgon då ska jag banne mig crosstraina istället. Och om jag orkar mig upp kanske det både blir sim och crosstrain. Who knows!

Av mizzsunshine - 8 mars 2015 22:25

Känns helt underbart. - 1 år tillsammans med älsklingen! :)

Den efterlängtade resan blev inte av men vi har haft en riktigt mysig dag ändå :D

Kollat så att guitar hero grejerna fungerar (allt utom ena gitarren), ätit middag ute - riktigt god plankstek på pentryt, bio - the wedding ringer. Vi två och två st till i bio salongen

Love you to the moon and back - as many times you wish! :)

Av mizzsunshine - 6 mars 2015 15:30

Jag som hade läängtat efter denna helg, så blev den inte alls som vi planerat.
Planen var Umeå - hotell övernattning - fira etts års dagen. Istället blev Mogge sjuk och jag ids inte göra absolut ingenting i helgen så jag har bestämt att jag åker bort .. vi äter middag sen åker jag, hade ju varit trevligt med lite sällskap innan men datorn är visst viktigare .. :(

Av mizzsunshine - 4 mars 2015 11:58

Fått sova iordning trots sprutan igår, känns bra! Har inte riktigt lika ont idag - som igår.


Sitter, här vid datorn igen. Har provat göra ord tavlor - som tyvär inte gick att lägga upp här av nån anledning.

Går sådär, men första gångerna ska man väl inte vänta sig allt för mycket. :P It takes time.


Snart dags att göra sig iordning för arbetskväll, ska göra nå ärende också innan ..

Jag hoppas att min fot samarbetar med mig ikväll, annars blir de småtufft.


over and out

Av mizzsunshine - 3 mars 2015 20:59

Fick kortison spruta nr 2 i vänster fot idag .. så precis som förra gången spenderar jag kvällen i soffan och vill verkligen inte belasta foten alls!

Hoppas att det är under kontroll imorgon, har massa saker jag behöver göra imorgon, plus arbetskväll ..

Tur att jag har bästa sambon som beordrat mig att lägga mig och fixat allt som behövs göras :)

Av mizzsunshine - 2 mars 2015 21:49

Började dagen med en välförtjänt sovmorgon, hör ju inte till vanligheten.

Jag och Mogge åkte mot stan, köpte ett par skor var. Likadana fast inte exakt samma färg och storlek såklart ;) ännu en sån där par-grej.

Efter det åkte jag till min mamma som ligger på Sjukhuset här. Var hos henne nån timma - bara som sällskap. Jag vet att timmarna blir väldigt ensama och dagarna blir långa när man bara sitter där..

Åkte hemåt, middag, dmmsugning och renbäddning, sen krascha mogges dator när han bytte nå grejs i den. Jag tänkte försöka göra en ordtavla på lin dator - men hade inte tålamod nog just idag och inga ideer på vad jag skulle skriva så gav upp och satte mig vid serie istället. :)

Jag lämgtar tills helgen! :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards