Alla inlägg under oktober 2013

Av mizzsunshine - 15 oktober 2013 13:11

Så mycke tankar som snurrar å maler inombords just nu att jag vet varken ut eller in!


Första inpulsen är ju att bara packa ihop å flytta men vid en andra tanke så kanske det är smartare att ta ett djupt andetag, ha lite is i magen och vänta tills det finns en skarpare säkerhet om arbete också.


Tanken har ju funnits där i bakhuvudet i alla år egentligen och skulle det bli så, så har ju pappa fått rätt!

Han har alltid sagt att no kommer du komma flyttandes :P Frågan är bara när..Nå men ju mer jag tänker på det så vore det ändå trevligt att bo närmare familjen och så.. kruxet är ju bara jobb, naturligtvis. Dels är det trevligt att bo här i staden också och bara åka hem å träffa alla för att sen åka hem hit igen..


åå känns som att jag inte har nån fot kvar på jorden snart ..



Av mizzsunshine - 9 oktober 2013 19:05

Av mizzsunshine - 5 oktober 2013 10:38

Fredagen gick ju smidigt tills dess att jag tog upp posten och fick en överraskning som inte innebär någonting positivt! Så var den fredagen förstörd. Såg en film sen som sas skulle vara så läskig men jag vet inte vad det berodde på, om de va filmen i sig, mitt humör eller sällskapet som gjorde det men jag blev väl inte sådär jätte imponerad.


Just idag så känner jag bara att, var är alla mina "vänner" som ska stötta å finnas där när man har det jobbigt? Hm, bra fråga. för att det är ingen som ens vet att jag har det jobbigt.. Eller ja, Nathalie vet att det är nånting som inte är som det ska men hon har inte hunnit få veta vad ännu :) Tids nog.. Mattias vet också endel men endast via sms typ. Men resten då? Vars är alla som undrar åå vad gör ådii ikväll!, undra om hon vill hitta på nått busigt :)  Nästan så man saknar när alla ringer å ber om skjuts bara för att då sakna dom en iallfall, var bra att ha just då.



Alltid när det är nått som känns såhär extra jobbigt så vill jag bara flytta! Helst till Arvids, vara nära familjen, känna att man faktiskt inte är ensammast på jorden. men det är ju inte tvär gjort med tanke på lägenhet, jobb osv..


Jag som tyckte att de mesta bara rullade på här för ett tag sen.. Fin lägenhet som har nästan allt, garage,

fast anställning, träffade någon jag tyckte om - såg en framtid där.. Jag var lycklig, mådde hur bra som helst!!

Sen sprack både de ena efter det andra.. :(  Nu vet jag varken ut eller in :(





Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards