Alla inlägg under september 2009

Av mizzsunshine - 30 september 2009 22:11

Jag slog upp mina gröna ögon omkring 5-tiden imorse och möttes av en total huvudvärk. Det lilla ljus som kom in pga att jag inte hade släppt ner persiennerna helt kändes 10 gånger värre än vanligt. Migrän på gång alltså. Fortsatte sova till klockan närmade sig 9, då steg jag upp och försökte göra bort lite saker men ingenting gick så jag blev om möjligt på ännu sämre humör och struntade i att äta frukost, kan ju säga som så att de blev int bättre då. Nå mer behöv ja nog inte säga.


Min mobil lyser med sin frånvaro ännu :/ SeX veckor. helvete å!!


Har fastnat för crazy taxi-spelet på facebook. shit också. Så tråkigt spel men ändå så såg jag precis hur spelet gick till när jag nyss stod i duschen och blundade. Inte bra alls. :P skulle ju njuta av värmen men ville bara tillbaka till datorn och spelade. Ignorerade den impulsen och fortsatte duscha i lugn å ro.


Nu äre dags att stänga av datorn och släcka alla lampor, förutom sänglampan såklart. Lägga mig där och läsa läsa.


gonatt

Av mizzsunshine - 29 september 2009 18:12

Har tillbringat större delen utav denna dag med att gå omkring inne på sunderbyns sjukhus, som moralist stöd åt min mor. dvs att det var inte jag som hade något där att göra egentligen, så jag är inte sjuk ;D mer än vanligt.


nu har jag startat potatis pannan och tänkte diska och värma upp köttfärs medans det kokar, så ska jag röra ner det tillsammans i stekpannan sen. mmm mm mm gott gott.


ikväll blir det nog bara å se nå film/serier och äta nå gott, kanske kladdkaka å sprutgrädde? mm mm mmm  


då vet ni de.

Av mizzsunshine - 28 september 2009 14:36

Just nu känns det inte bra alls. jag får knappt i mig nå mat och jag har jätte ont i magen till och från hela tiden och det har jag haft, få se nu, i ungefär 1-2 veckor. Jag förstår inte varför :/ vad är det för fel? Och för er nu som tänkte den tanken så är jag INTE gravid, det är jag helt säker på.


ska fortsätta se saw 4 som jag btw ser ensam och varför jag kom på den dumma iden de vette fan. Tur det är ljust ute så då blir man inte lika rädd som om det vore mörkt, jag vet inte varför det är så men oftast fungerar det. Inte riktigt just nu eftersom filmen i sig inte är så värst fräsch!



Av mizzsunshine - 26 september 2009 23:33

Äntligen blev det pizza. Anna kom förbi och hämtade mig sen for vi å hämtade upp emil. Vi for å käka pizzan i munksund och där träffa jag frida och Emma mötte upp oss där. Efter det for vi till koiskpiraten å köpte godis och sen åkte vi hem till anna o såg film, först såg vi senaste wallander. Andra filmen vi såg vet jag inte riktigt vad den hette men den var bra också, lite konstigt slut däremot, det spåra som efter andra halvan av filmen.


Nu e jag hemma och e trött som få men rastlös också. Tog nyss fram min cocacola ur kylen och den var ruskigt kall.


Ja, lillis! Du är underbar :D

Av mizzsunshine - 26 september 2009 13:46

Inge bakis alls idag och gårkvällen/natten var trevlig, mycke skratt :P

Har däremot ingen fantasi för tillfället.

Just nu sitter jag bara och längtar efter den berömda dagen-efter-pizzan. Det blir smarrigt.


mm mm mm


yay

Av mizzsunshine - 25 september 2009 15:24

Efter två kaffekoppar och en cykeltur fram och tilbax till konsum så känner jag mig givetvis lite piggare.. :P Trots det så ska jag sänka volymen på musiken och vila litegrann sen äta mat och kanske korka vinaren medans jag duschar och fixar frisyren (ingen spec men ser väl ändå bättre ut än den jag har just nu) *skratt*


nä ska släppa ner persiennerna och vila ett tag.


Ett ganska onödigt inlägg men hade inge mycke bättre för mig just nu + att jag är ganska nöjd över cykelturen :D


hmm

Av mizzsunshine - 25 september 2009 13:05

Time to wake up ådii.


Har precis slagit igång lite musik som förhoppningsvis ska liva upp stämningen litegrann.

Locka fram partyhumöret :P  wiiihooo,


Ne de funka int, ännu iallfall.


Åh, min telefon har inte kommit tillbara ÄNNU!! Blir lite småförbannad faktiskt. På måndag har den varit borta i Sex Veckor! Så ska det inte alls vara. Hade vari perfekt att ha den nu så jag kunnat lyssna på musik när jag nu för första gången på mer eller mindre två månader hade tänkt testa å cykla. Får se hur det blir med det, är som i valet å kvalet. Foten gör ont bara för att vandra runt i lägenheten. Tror inte jag är riktigt 100% vaken ännu heller. Hm Det var nån liten tok som inte har sovi inatt å skicka sms till mig runt sex tiden imorse och sa att jag kunde ringa när jag vaknat, hmm jag vaknade kring strax efter sju och såg de där så jag ringde upp (såklart) Då sitter token å pluggar?!? fast det är ju bra iof. men hela natten, oj oj. Hon lät rätt spiidad redan då och nu gissar jag på att hon är ännu mer övertrött och förhoppningsvis sover hon gott inatt, om hennes vänner lyckas hålla henne vaken så pass länge. hehe inte lätt att hanskas med henne när hon varit vaken så länge. Been there doone thaat. Är precis likadan själv förutom att jag blir tjuri så inni helvete när jag är sådär tröttis. :P Släkten är värst så är det bara på ett eller annat sätt..



Av mizzsunshine - 24 september 2009 18:19

Sov som en sten inatt, som vanligt ungefär fast ännu bättre, inte vaknat en enda gång förän på morgonssidan. Vaknade kring 8 och blundade och halvsomnade om tills väckarklockan ringde 8:30, orkade absolut inte för 10 sekunder vakna då så ställde om klockan till 9 och somnade om innan jag ens hann lägga undan telefonen. Slutade iallfall med att jag sov till strax före 10 när mami låste upp dörren och släppte in hunden. :P


Steg upp och gick in i duschen, efteråt åt jag frukost och såg på våra bästa år "en serie utan slut"! Sen gjorde jag mig klar att möta dagen. Ett möte på arbetsförmedlingen som jag personligen tycker att det var ganska meningslöst att jag var på mej okej. Efter det har jag inte gjort något speciellt.


Eller jo, jenny har skicka massa bilder på pontus, från när han var en liten skitunge! :P sötpuppen. 8 år gammal alldeles snart, oj oooj vad tiden går snabbt. Några av bilderna på min bilddagboken, fast tror att man måste ha ett lösenord för att se om man inte är vän med mig, så då vet ni det.


Så nu ska jag göra nå vettigt istället för att sitta här å göra ingenting :P


Lyssna å njut!



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards