Direktlänk till inlägg 30 september 2009

bad day

Av mizzsunshine - 30 september 2009 22:11

Jag slog upp mina gröna ögon omkring 5-tiden imorse och möttes av en total huvudvärk. Det lilla ljus som kom in pga att jag inte hade släppt ner persiennerna helt kändes 10 gånger värre än vanligt. Migrän på gång alltså. Fortsatte sova till klockan närmade sig 9, då steg jag upp och försökte göra bort lite saker men ingenting gick så jag blev om möjligt på ännu sämre humör och struntade i att äta frukost, kan ju säga som så att de blev int bättre då. Nå mer behöv ja nog inte säga.


Min mobil lyser med sin frånvaro ännu :/ SeX veckor. helvete å!!


Har fastnat för crazy taxi-spelet på facebook. shit också. Så tråkigt spel men ändå så såg jag precis hur spelet gick till när jag nyss stod i duschen och blundade. Inte bra alls. :P skulle ju njuta av värmen men ville bara tillbaka till datorn och spelade. Ignorerade den impulsen och fortsatte duscha i lugn å ro.


Nu äre dags att stänga av datorn och släcka alla lampor, förutom sänglampan såklart. Lägga mig där och läsa läsa.


gonatt

 
 
emeilia

emeilia

30 september 2009 22:25

har du varit utan med mobil i sex veckor ;O? eller vaddå?..
migrän suger..!

http://emeiliawesterberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards