Alla inlägg under juni 2012

Av mizzsunshine - 30 juni 2012 21:09

Har varit på en liten roadtrip med Thomas, åkt runt och kikat på det ena och det andra.. Trevligt.

När jag har varit ute och kört bil idag så har jag insett att Norrmän tamesatan inte kan köra bil här omkring.


Potnus sover hos mej ikväll, vi ser just nu en av Jönnsonligan filmerna, haha då vet man ju vart man har fått många tokigheter ifrån.. men snart äre gonatt för endel och jag är inte alls långt baki tror jag! :) Känns så..



Av mizzsunshine - 28 juni 2012 19:12

Trött trött trött hela tiden :/ Vart är felet trasigt?


Sov inte jätte mycke i fredags natt, åkte hem lördag på dagen och så sov jag 2½ timme när jag anlänt hemma. I tisdags vaknade jag supertidigt eftersom jag såklart somnade lite för tidigt måndagkväll, är uppe nån timme sen inser jag att jag hinner sova någera timmar till innan jag börjar jobba (kvällspass).

Det är ju sjukt! Idag sov jag en timme när jag slutat jobbet..


Det är inte bara det att jag helst sover mycke, ofta och så fort jag får chansen.. Det är att jag är konstant trött, som känns fail! Det har bara varat några dagar och jag är redan less.

Dock vet jag personer som haft det helt klart värre så ska väl inte klaga..

This is so not me!!

Av mizzsunshine - 25 juni 2012 09:12

Har ringt ringt och fått en tid att bli uppringd, till vårdcentralen.. Ska gnälla på att min fot FORTFARANDE gör ont! Det kan inte vara normalt! I fredags natt kunde ja inte ens lyfta täcket med foten, satan så ont de gjorde. Å så gå nerför trappen på morgonen var olidligt. :/


Hur som helst så är det snart dags att möta den här dagen med ett leende, sen jobb ikväll. På tal om jobb så känns det helt underbart att jobba normalt på dagtid igen. (Y)

Av mizzsunshine - 22 juni 2012 23:45

Midsommaren spenderades ute i stugan med massa folk! :) Strålande fint väder och såklart myggen! 
God mat, Jordgubbar och grädde, eldmys och lekar..


 


 


    


 



Av mizzsunshine - 14 juni 2012 21:59

Full rulle hela dagen! Lyckades slita mig ur sängen i tid imorse, medans det fortfarande kunde kallas morgon.


For till stan och träffade där på en kompis som bjöd på lunch! Det va gött.. Åkte hem och slöade vid datorn en stund och sedan när jag skulle till å börja städa så kom Nataahalie och socialade ett tag innan hon skulle iväg. Hann fammtorka, starta tvätt och slita fram dammsugaren så kom Atte förbi, trevligt. Länge sen jag såg honom. Nu är städning och tvätt klart och jag ska ta det lugnt en stund innan det är dags för isfolket och sova!


Känslan när jag ska jobba dagtid imorgon! Awesome..


Av mizzsunshine - 12 juni 2012 22:55

Var ner i förrådet och påbörjade min tänkta rensning, hittils fått ihop 4 kartonger skräp och har bara som skrapat på ytan, men satan vad ma hittar grejer! Varför sparar man allt? Vissa saker tror jag inte har ens titats på utan bara följts med sedan jag flyttade från Norrfjärden! Det är ju en evighet sedan! Huva.



Av mizzsunshine - 7 juni 2012 21:13

En helt vanlig dag, dock synd det regnade som av och till i stort sett hela dagen. Det blev som inte att ta itu med någonting speicellt. Hade tänkt fara till stan och kolla lite, sen blev planen att fara med Esa och Andras, men så blev inte det, Esa kom hit å socialade ett tag och sedan kom jag på att jag skulle köpa en dvd med usb-uttag så jag for iväg och fixade det sen har det bara varit lugnt hemmavid.


Däremot så har jag överraskat mig själv ikväll, har kokat ägg! Hade tänkt försöka äta ett till rostad macka imorgon. Har inte kunnat äta ägg sedan jag hittade några ruttna för över ett år sedan! Huva, det är nog tamefan det vidrigastejag har varit med om EVER!! Wish me luck!


Nu blir det The messenger 2 hemma hos mej,  såg första igår hos Munksundspojkarna..

tvivlar dock på att denna är lika bra!

Av mizzsunshine - 1 juni 2012 22:57


ÄNTLIGEN!! ♥ 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards