Alla inlägg under december 2017

Av mizzsunshine - 28 december 2017 20:37


En massa tankar och känslor om väldigt mycket just nu. Men framförallt så känns det inte som att jag kommer fixa att jobba alla resterande nätterna av det som egentligen vara planen. Det är mycket blandade känslor och tankar om det.

Av mizzsunshine - 26 december 2017 14:23

Huva en sån tråkig dag.

vi gör ingenting! och det som är ännu värre är att jag orkar inte ens försöka hitta på nånting heller.



Jag blir bara så trött av att inte göra nånting! Usch! 


Jag har "gömt" mig nere vid datorn en stund och ser på familjen annorlunda. 



Av mizzsunshine - 24 december 2017 22:45

Det har varit en lugn dag tillsammans med Morgan, Tova och Thomas. 


Det blev ingen tomte iår heller, varför vet jag inte riktigt. 


Tova fick öppna sina paket tidigare under dagen. Hon fick så mycket fint, hon älskade verkligen byggklossarna, rit mojängen och böckerna bland annat :D Jag älskade hennes onepece med namn på och hennes nya overall :) 


Vi vuxna öppnade våra efter att Tova hade somnat för kvällen.

Jag fick allt som jag hade skrivit på förslagslistan till Mogge. Ljus och ljuslyktor på fot, färgpennor, halsband och örhängen i samma serie och sist men inte minst ett bil batteri :) Superfint! 


Nu känner jag mig bara tacksam över min lilla familj 


  

Av mizzsunshine - 23 december 2017 22:32


Japp uppesittarkväll med bingolotto ikväll.  


Sitter precis och känner mini buffar ganska starkt från och till.

Det är så mysigt <3


Det känns som bra att allting är klart nu.
Julklapparna är inslagna och under granen.

Julskinkan är klar och bara väntar..


Tösen sover gott i sin säng


Det känns som bra att allt är klart och att man kan sitta och känns lugnet och sedan kan man gå och lägga sig helt utan stress. 


Det är kanske lite barnsligt men jag tycker faktiskt att det är mysigt med alla julklappar, att sätta dom under granen osv.


En liten liten förtjust väntan inför imorgon och

den växer nog aldrig bort.

Ha en god jul allihopa

Av mizzsunshine - 22 december 2017 22:34

Nu är allting hyfsat klart inför julen.
Handlat, alla klappar är klara (tror jag).

Imorgon ska jag på jakt efter Apotekarnes julmust i glasflaska och handla nå gott till uppesittarkväll med bingolotto.

Sen ska de förberedas lite skinka och julgranen ska fram och upp.

Sen får vi se om den får stå ifred eller om vi får jaga Tova :)

Känner ingen direkt stress nu faktiskt.

Puss på fredag <3

Hua

Av mizzsunshine - 21 december 2017 21:15

Ja vad ska man säga om den här dagen.

Skjutsat mamma till sunderbyn och hunnit träffa Jenny en stund, de va ju trevligt.

Annars hämtat Tova på dagis och hon hade sovit mini lite så hon har varit hyfsat gnällig ikväll.

Vi var tvungna att ge henne klyx idag igen, känns ju inte bra alls. Pratat med Bvc och det bör gå max två dagar utan "resultat" annars måste vi klyxa ytterligare igen..

Jag fattar som inte hur det här har kunnat hända, hur har det blivit såhär? :( vad har vi gjort för fel?

Mamma hjärtat blöder lite ikväll..

Av mizzsunshine - 19 december 2017 22:36

Det är inte alldeles lätt att få till en bra bild på den här damen mera men här är ett försök iallfall, dagen till ära.


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards