Alla inlägg under november 2011

Av mizzsunshine - 27 november 2011 22:32


 


Bara för att jag är ganska söt i min jättetomte mössa :D

Av mizzsunshine - 26 november 2011 08:28

Aldrig sover man så gott som när man absolut inte får sova!! :D Synd faktiskt att grävmaskinen inte jobbar idag, då hade jag får "gratis väckning", men alltid som man vill nått så blir det ju såklart tvärs om! Hehe

Nu är jag uppe och det är full rulle! Kaffet på väg ner nu sedan ska jag - fixa håret - diska - plocka undan - snabbpacka en väska - parkera om bilar - hälsa på pappa! Sen åker jag iväg - chaffis ikväll! :D

Av mizzsunshine - 24 november 2011 08:50

Vaknade kring 5, upp strax innan 6 för att skjutsa pappa till sjukan.. gick och ja mig igen när jag kom hem fast då börja grävmaskinen leva om precis nedanför fönstret så tanken på att somna om blev inte ens lönt.


Nu har jag planerat att fara till stan om ett tag för att se om ja hittar nå spännande där. Det lär ju gå snabbt eftersom jag inte tycker om att gå på stan och definitivt inte ensam, sen hem och göra lunch sen iväg å jobba :D Som det känns just nu blir det en tidig kväll för att få ordning på dyrgnsrytmen bland annat..


Då vet ni.

Av mizzsunshine - 23 november 2011 16:11

Mycket riktigt, igår på dagen sov jag som en sten till kl 16. Trots grävmaskins oväsen!! Underbart!


Var inte alls trött inatt och på morgonskvisten var jag absolut inte trött! Idag har jag däremot inte alls sovit bra, vaknade efter bara 2 tim av att någon borrar eller något liknande, jag vet inte riktigt. Blev uppringd och ska jobba imorgon (som tur var), somnade om lite sen när jag vaknade nästa gång så vad pappa på ingående, så det var bara att he sig upp och försöka orka med dagen ändå!


Trots lite sömn så känner jag mig inte trött direkt utan bara helt upp och nedvänd!

Lite mat och en sömnrik natt så är jag back on track igen!


Kvalitetstid med pappa ikväll :)

Av mizzsunshine - 21 november 2011 18:14

Sitter just nu med kaffekoppen och det smakar inte ens bra!! Har nyss ätit och om ett tag är det dags för nattjobb. Ids inte alls ta med mig datorn bara för att sitta å nöta facebook.. Så nås på mobilen inatt! ;)


Imorgonbitti tänker jag sova jättegott trots att grävmaskinen och lastbilar brummar härutanför på dagtid!


Då vet ni

Av mizzsunshine - 20 november 2011 18:47

Diskat undan, plockat ut diskhyllan, tvättat, dammtorka, dammsugit och skurat idag.

Bara kvar att bädda sängen å handla sen väntar en vaken natt med ljus och film, sno dygnet inför nattjobb imorgon natt och tisdag natt!!


Det är så himla underbart härligt när allt är gjort, när det är som bortblåst och luktar gott.

Å sen bara en dusch och renbäddad säng på det också. Kan int bli så mycke bättre faktiskt!


Duktiga mej!

:D

Av mizzsunshine - 20 november 2011 02:30

Varit till Djupviken och socialat film. Det blev bland annat Blood Out och Big Mommas House 3, har precis kommit hem och nu äre dags för säängen och läsa tills ögonen står i kors! :D och sova länge.. skönt


Otur för mig att jag ska va så förbannat kittlig och att Vissa vet om det! ;D

Fast det är som lite charmigt också på nått vis.


Btw, har just konstaterat att hon lillis är flytande (huvudet ovanför ytan allstå) xD

Av mizzsunshine - 18 november 2011 21:45



    


A W E S O M E ! !

Längtar redan till sista delen av filmen! :D

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards