Alla inlägg under maj 2018

Av mizzsunshine - 25 maj 2018 23:31

Min bil lämnades in på verkstaden idag, pga åtrsning av räv-skadan.

I tron om att vi skulle kunna hämta bilen i slutet av dagen.

Så blev det inte. Någon fruktansvärd kommunikations miss har det blivit någonstans.

Nåja i en vecka kanske den får vara inne på operation.

I helgen är bilfrågan löst med en lånebil, men till veckan vette tusan hur jag skall göra.

Barn med tillhörande bil stolar ryms inte i Toyotan. Å hur som helst behöver vi varsin bil.

Imorgon ska vi fixa till paviljongen, dock inget golv under den, men det får jag väl lära mig att leva med. :(

Ha en bra kväll, här är det dags att sova. Zzz

Av mizzsunshine - 22 maj 2018 22:43

Japp. Allt va ok!

Blodsockret, blodvärdet och blodtrycket. Perfekt!

Det känns superbra att jag inte behöver äta mer järntabletter.

Hoppas att jag får kontakt med deras psykolog snart så att jag får prata med någon.

Har dock försökt få kontakt med henne tidigare och ej lyckats så vi får väl se.

Ingen puss idag

Av mizzsunshine - 21 maj 2018 22:55

Bättre dagar har jag ju haft, faktiskt.

Tur jag ska till barnmorskan imorgon så att vi kanske kan börja få nån rätsida på hur jag egentligen mår.

Det börjar bli ohållbart, ibland. Tur visa dagar är bättre än andra.

Jag hoppas på en bättre dag imorgon

Godnatt :)

<3

Av mizzsunshine - 19 maj 2018 19:29

Av mizzsunshine - 18 maj 2018 23:27

En dag riktigt i bebis bubblan

Eftersom Tova är i Arvidsjaur så har jag och Lucas bara myst, legat i sängen och sett netflix, druckit kaffe onödigt länge.

När mogge slutat jobba och bytt till sommardäcken så åt vi ute, sen hem en stund och sen for vi en sväng med bilen bara för att vi kunde.

Lucas var nöjd och tyst och vaken hela vägen :) han som annars brukar skrika konstant om han inte får mysa vid bröstet. Det är kanske så man ska göra varje kväll så man själv får andas litegrann. Ut och åka bil :)

Nu är det strax dags för att söka åt sängen.

Natti på er

Av mizzsunshine - 16 maj 2018 20:17

Oj. Vad tiden går.. Redan två månader.

Bvc igår visade att minimannen växer så det knakar. 58cm lång och 5520g

Maraton äter varje kväll, duger endast att sova vid bröstet.. Äta sova äta sova..

Har lagt märke till att hans ögon inte är lika gula längre <3 och hans storkbett har börjat smått blekna endel.

Älskade unge <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards