Alla inlägg under oktober 2012

Av mizzsunshine - 30 oktober 2012 16:27

Nu äre såhär att det är SNORHALT ute så jag vägrar köra en meter till i onödan, dessutom så jag har precis varit och simmat så att jag har all rätt i världen att lägga mig i soffan och tillbringa kvällen där ..


Speciellt när denna serie plötsligt fanns i min brevlåda idag!

Den 8:e och sista Säsongen! Som ja ha längtat!!


 


Av mizzsunshine - 29 oktober 2012 22:43

Bara inse att åren ha satt sina spår! Med sorgsna ögon och många tankar ska jag sova, gonatt!

Av mizzsunshine - 28 oktober 2012 20:47


Ha precis börjat se denna serie .. 


    



Av mizzsunshine - 22 oktober 2012 23:29


Om jag bara kunde skriva precis vad jag tänker och känner just nu!  Om du bara hade en liten aning .. ;)


¤Alltid i mitt hjärta¤




Av mizzsunshine - 20 oktober 2012 17:27

Haha, jag kan inte sluuta skratta!


Vi var inne på konsum, mamma och thomas hade gått lite framför och så gick jag ikapp och kom fram jämsides med mamma och skulle fråga .. om vi skulle köpa en dricka. Hann knappt börja uttala meningen så blev mamma TOK RÄDD och slog mig i magen av bara farten .. hhahaha underbart obetalbart!


Skulle vara himla kul att se på konsums kamerainspelning .. Moohaha!



Av mizzsunshine - 18 oktober 2012 17:21

Sov riktigt gott inatt ! Åkte iväg på stan med min vän L. Jag köpte en klocka som han även satte upp åt mig. Äntligen har jag hittat en klocka vars sekundvisare inte tickar utan den "rinner". Magiskt. Har varit och simmat, som vanligt en torsdag när jag inte jobbar kväll .. Så nu avslutar jag kvällen med film och föehoppningsvis en tidig kväll .. :) Trött nanting!!

Av mizzsunshine - 17 oktober 2012 19:40

Japp, bäddade ner mig i soffan med en god känsla inom mig. Jag mådde bra! Hade fått möjligheten att träffa någon som betyder mycket för mig, någon som jag saknat. Tack för det. ;) sen hände något och den goda känslan inom mig var som bortblåst och smaken av tårar och tankar på helt andra vägar än filmen så jag får nog se om den vid tillfälle. Nu väntar jag bara in natten så jag får sova och förhoppningsvis må betydligt bättre imorgon

Av mizzsunshine - 14 oktober 2012 06:22

Har varit en halv dålig natt, sovit dåligt, många tankar, vaknat ofta. Ja ni vet hur det är. Många tankar har snurrat, som vanligt. Konstigt vore väl annars. Enda positiva var ju att jag inte behövde vakna av klockan, det kan ju bara vara en av de värsta sakerna som finns hehe  :) En kaffe kopp till på väg ner och frukost sen äre bara att göra sig iordning och he sig iväg på jobbet! 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards