Alla inlägg under juli 2016

Av mizzsunshine - 28 juli 2016 14:55

Känner mig mest usch .. ont lite här och där. Less .. på allt kaos..

Vet att jag skulle behöva städa men jag orkar verkligen inte. Det är mest kaos känns det som.

Data bordet - kaos. Det ska mogge ordna till iaf senast när han får sina datordelar och ska sätta ihop datorn igen. Sovrummet - grejer (möbler) överallt - kaos. Å resten där uppe är ju under renovering så där är det ju lovligt kaos såklart.

Har börjat bli lite småless på kaoset där uppe men bara bita ihop och hålla ut ett bra tag till.

Men jag vet att det måste ständas och greja här i dagarna men .. nä. Orkar inte! :(

Av mizzsunshine - 26 juli 2016 21:10

Dra en gräns jävel vad rädd jag har varit idag.

Jag är normalt inte så rädd för åskan.
Jag tycker der är mysigt att lyssna på ..
.. När den är ändå på behörigt avstånd ..

Men idag .. Då var den alldeles för nära.

Jag trodde hjärtat stannade ett par gånger, satt och bara skakade och har känt mig skakig även sen det lugnade ner sig. Nerverna på helspänn i flera timmar.

Uuuh jävla fan! !

Tur att älskade Tova sov sig igenom det värsta och var inte alls medveten om min rädsla .. Älskade unge <3

Thomas kom och höll mig sällskap efter han slutat jobbet. Nog var det Tova som drog men det gör ingenting.

Det viktigaste är ändå att tösen inte har varit rädd..

Jag lever fortfarande, men är fortfarande lite nervig.

Ja, åskan drog med sig ett par grejer till Mogges dator också. Skräp!
Nät.agg - modekort - och routern. :[

Ingen puss idag!

Av mizzsunshine - 25 juli 2016 22:11

Japp, efter ett uppehåll (för att låta det torka upp) så kommer det nog att fortsätta snart.

Anticimex kom hit idag, fastän vi hade en bokad tid i början av Agusti. Visade sig att det har torkat så nu äre bara att fortsätta med allt som ska göras näst.

Av mizzsunshine - 24 juli 2016 15:48


Vi ska introducera välling till Tova. Det har hittils gått sådär.

Strul med vilken napp som är bäst/sämst.

Vilket resulterar i ett skrikande barn och en hjärtskärande mamma. :( 


Men vi tar ett andetag och bestämde att vi testar att den nya vällingen bara ½ morgon och ½ kväll .. Sedan hela vanlig Althera under dagen .. Då känns det lite bättre. 


Vi har öven börjat prova ge lite smakisar av klämmisar också,

endel gillar hon och endel vill hon bara ha mer utav. 


Vi har också köpt en mjölkfri gröt ..


Mycke nu..


Då vet ni.


  

Av mizzsunshine - 19 juli 2016 22:15

Lilla älskade hjärtat har nu blivit 6 månader gammal. Vad tiden flyger fram nu.

Många förändringar på gång, bryter alla sovrutiner som finns på dagen men de kanske vi får koll på snart också. Det är så kul att hon börjar vara vaken mer och samtidigt lägger sig för kvällen tidigare och oftast sover hela natten.

På bvc idag. Tog 5 månaders sprutan (eftersom 3 månaders blev lite sent, blev också denna det). Så duktig!

Ja hon skrek/grät till precis vid sprutan och lite efter men de gick som över direkt. Duktiga älskade unge!
Väger 7060g och är 66.5 cm lång ..
Vikten går lite långsammare nu men det är bara normalt gissar jag för att Bvc säger att hon följer sig kurva fin fint! :D


Min mamma överraskade alla oss med att komma till oss idag. Hon avslöjade sig själv när jag ringde henne, hörde att hon satt i bilen och frågade vart hon var påväg. Hon kunde inte hålla sig ifrån att berätta. Söta du. 

Älskar dig, lilla go.     


Av mizzsunshine - 16 juli 2016 18:41

Har haft Simon och Sofia med barnen på besök. Trevligt med något annat i vardagen :D

Nu blir nog bara en lugn kväll gissar jag.

:(

Av mizzsunshine - 15 juli 2016 20:39

Jag ger upp allt vad LCHF och vikt minskning heter för tillfället. Känner att det har blivit en spärr och jag tror att jag måste släppa det och komma igen när det känns bättre.

Punkt ..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards