Alla inlägg under juli 2016

Av mizzsunshine - 15 juli 2016 15:49

En lite bättre dag idag trots att jag egentligen bara vill ge upp .. Allt! 


Tösen verkade ha en bättre dag hon också så jag tänkte att jag kan ta å städa, med ett par avbrott för mat och annat strul så är jag äntligen klar! Varför vara ute i solen lixom? :( 


Väntar bara på att tvätten ska torka så jag kan sätta tillbaka sängkläderna

(Nej byter inte denna gång för att det står dörrar och annat för den garderobsdörren i kaosrummet just nu) :D


Mogge va tvungen att jobba över :( De va ju trist. Äta middag ensam lixom, vart tog all inspiration vägen?

- Umeå dessutom. När kommer han då hem?  - Sent! 


Det tog evigheter att få tösen att somna tidigare, hur länge sov hon? - 30 - 40 min max. :(

Så nu är hon vaken och oriven igen. What to do.

Hoppas på en tidig kväll för henne så att det inte tar en timme att få henne att somna för kvällen, igen.. 


Puss på fredag.

Av mizzsunshine - 13 juli 2016 20:01

Den här lilla damen har börjat bryta sovrutinerna.

Hon har Alltid sovit en snärt efter hon ätit middag, för att sen vara vaken en stund till sen äta och knoppar för kvällen vid 20.30 den sista tiden.

Nu i några dagar tagit jätte länge på sig att somna där efter middagen (förutom igår när hon åt middag en timme tidigare och sov som en sten i två timmar). Somnade igen för kvällen kl 20. Vaknade imorse när jag väckte henne ca 6.30

Idag vaknade hon kanske vid 16 tiden ish.. åt middag - vägrade somna. Åt kvällsmaten strax innan kl 19 och somnade typ direkt hon la huvudet på kudden kl 19.30 .. Får se hur länge hon sover nu. :D

Lilla älskade unge ..

Av mizzsunshine - 13 juli 2016 17:26

Har äntligen lämnat saaben nu !! :D

Blandade känslor såklart men övervägande bra sådana.

Av mizzsunshine - 12 juli 2016 15:10

Japp, Mogge jobbar andra dagen idag efter semestern. Sommarvärmen verkar vara tillbaka på riktigt.


Känns lite trist att jag och Tova bara är inomhus men det känns som det är för varmt för henne ute och så ska hon ju heller inte vara i solen.. jag känner mig lätt uttråkad och ledsen bara av att vara inne och se solen ute. For en sväng med bilen nyss bara för att.. Såg hur tjockt med folk det var på bland annat hammenviken. Jag vill också bada! :( 



Av mizzsunshine - 8 juli 2016 21:56

Av mizzsunshine - 3 juli 2016 20:48

Ikväll när jag borstade Tovas tand så ser jag ju att brevid den första så är det pågång en tand till!!

Aaww!!

# våga vägra le på bild

Av mizzsunshine - 3 juli 2016 19:10

Har varit en sväng på kyrkmarknaden i Öjebyn och sen till Norrfjärden för att hälsa på Födelsedagsbarnet Oliver som blir 2år idag- och Sandra :) Där träffade vi även Simon med familj.. Trevligt.


Tova somnade på en stor kudde och vaknade inte alls när Milla grep tag i hennes arm.

Ljus, ljud i omgivningen störde henne inte alls! Duktiga tjejen våran .. <3


Hon vaknade inte ens när vi stoppade ner henne i bilstolen.. eller på hela färden hem.

Utan det var när vi skulle ta upp henne från stolen som hon vaknade till. Söt tösen .. <3


Efter middagen blev vi supertrötta hela högen. snart dags för Tovas kvällsmat och sen natta henne. 

Får se om de blir nå städning under tiden :) 


Puss på er

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards