Alla inlägg under september 2012

Av mizzsunshine - 27 september 2012 19:14




Detta väntade mig på mig när jag kom hem, Tack!

Undra om jag har en hemlig beundrare ? ;)  



Av mizzsunshine - 25 september 2012 14:29

Jag vet inte åt vilket håll jag ska titta åt, vilket ben jag ska stå på längre! Det är så himla mycke i rullning just nu!


Det ska ringas hit och dit, de och de ska fixas. Möte här och möte där, papper som ska skickas hit och dit! Det är bilar hit och bilar dit .. nycklar hit och nycklar dit, det är jobb och jobb, å så flyttning alldeles snart också!


Alltihop är som KAOS!


Jag är bara en person och har bara två händer. Jag räcker inte till!

Av mizzsunshine - 25 september 2012 13:54

Ont

Av mizzsunshine - 24 september 2012 09:50


 


Borde nog kanske skaffa nå sånt här, det sägs ju ska hjälpa mot ont i halsen. Får mer och mer ont för var dag som går. I helgen har jag känt det som en irritation mest, men nu gör det ont även när jag svöljer, rösten sviker och jag känner mig allmänt slö! Inte så konstigt dock.


Nu ska jag strax ringa ett samtal, hoppas att rösten håller! Sedan göra mig klar och fara på ett möte i eftermiddag. Sen ska jag no bara ta det väldigt lugnt hemma, kurera mig. Jobb imorgon! :)

Av mizzsunshine - 20 september 2012 19:13

Massa jobb i veckan, perfekt! Utringt på jobb idag. awesome. Ska jobba imorgon också, helt underbart! :) Dock bokade jag tvättstugan nyss och nu har någon tagit min tvätttid! Urk, allergiska utslag, jag hata sånt! Det gjorde min braiga dag helt klart sämre. Måste vänta en stund sedan gå ner och vänta in personen som tjuvtvättar .. Inte roligt.


Snart snart snart är det flytt! Underbart underbart :D


Mycke nytt inom en kort period. Ska flytta, som sagt. Planer på att både byta mobil och bil inom snar framtid också. Få se hur det går med mina planer, *håll tummarna* !! :D

Av mizzsunshine - 17 september 2012 20:26

Hunnit med massor idag, kasta skrot från förrådet, tagit itu med lite planering och samtal. Klämde in några timmars jobb också, sen socialning eftersom mina kära mamma har hjälpt till. Tack :)


Nu är planen att jag ska kvällis mysa litegrann ;) Sen sova.


Eventuellt upp tidigt som fan imorgon, släpa mig iväg och simma sen göra en massa nytta tidigt på morgonen, sen iväg på jobb! :) Kul kul!


Min fot gör så ccrap ont! Jag är så Less! Huva  :(

Av mizzsunshine - 14 september 2012 17:35

Äntligen händer det kanske något positivt ang min j*vla fot! ( på tiden kanske?) sådär tre år senare.

Var till läkaren idag och han sa att det är en kronisk inflammation. Ska få komma till en ortoped och få en kortison spruta inom en månad, få se om DET kanske hjälper något och jag kan leva som en normal människa.


Blev utringd på jobb idag, awesome! Men imorgon vill inte jag spilla ut kaffet, :)


Åh, min blogg är så tråkig utan bilder, förlåt!  xD



Av mizzsunshine - 13 september 2012 17:59

vilket innebär just idag - tvätta - packa - simma - avsluta kvällen med mer packning och eventuellt en film ;)

Få se vad jag känner för, trött som en gnu just nu!


Längtar massor tills jag får hämta nycklarna till ny lägenheten..  18 dagar kvar!  Miih

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards