Alla inlägg under september 2012

Av mizzsunshine - 11 september 2012 18:09

Aldrig mer arbetsnatt! Det finns inte en chans, jag klarar inte av det! Shit.

Mår hur dåligt som helst när det inte går att sova på dagen, fullkomligt ohållbart.


Är hur som helst hemma igen. Lika bra det. Har varit och simmat, inte de heller gick direkt bra idag.

Hade ingen astmaspray med mig dumt nog.. Ska iväg till Adreas och sociala.


Hade velat börja packningen, men jag har ingen aning om vart jag ska börja! :O 

Av mizzsunshine - 9 september 2012 10:25

Jobb jobb hela helgen lång. Först 11 timmars fredag och lördag sen nu idag ska jag vända om dygnet, åka till en annan kommun och jobba tre nätter! :) Kommer väl se i kors imorgon bitti, blir väl lättare andra och tredje natten. Denna gång ska jag SOVA onsdag på dagen innan jag åker hem på kvällen. 


Kommer troligen inte ha nå internet där borta och det gör väl egentligen ingenting men blir väl lite långtråkigt kan jag tänka mig :) Tur jag har plockat med mig de tre sista böckera av Isfolket! så är jag inte helt sysslolös.


Längtar tills jag kommer hem då ska lägenheten packas ner, allt på en gång! Miiih va kul.



Av mizzsunshine - 6 september 2012 20:25


Mycket stor vilja att byta bil finns just nu, dels allmänt för att jag vill ha en ny bil men också för att den ligg inte mycke på plus sidan just nu :)  Ser dock inte ljust ut om det nu, tyvär! Få ta en sak i taget och hoppas att det absolut inte skär sig fullkomligt.


Varit och simmat idag igen, mycket skönt! Dock med träningsvärken från förra gången gjorde ju att man kände sig lite halvdöd redan innan och så ordnade det till sig efteråt .. Hålla tummarna för att "iilet" håller i sig den här gången. De kan ju inte bli värre, right?


Fotdjävuln plågar mig fortfarande, vetetusan vad jag ska göra åt det. Blir ju inte bättre av att jag försöker göra något vettigt och röra på mig heller .. ond cirkel. Läkartid nästa vecka, men såvida det inte sker något mirakalöst så lär ju inte de ge direkt någonting, känns det som ..


Bara he sig isäng och eventuellt läsa ut boken "En glimt av ömhet" Nr 43 Sagan om isfolket, Spännande!

Lär ju förmodligen läsa ut sista böckerna nu när jag ska jobba tre nätter miih, på tiden vill jag lova! Började denna omgång 19 April 2011 .. helt tokigt segt har det gått, huva



Av mizzsunshine - 5 september 2012 22:15

Dagen började så bra med att jag vaknade tidigt, gjorde kaffe och inväntade tidningen, fixade en slang till bilen som akut behöv bytas! Smärtfritt än så länge.


Städade lägenheten och tvättade åt Morfar, dagen skrider fortfarande på riktigt bra ..


Eftermiddagen närmar sig och jag åker förbi min mekaniska vän för att han ska byta denna slang i bilen åt mig, gick utmärkt det också! Gigantiskt hål i den slang som byttes ut och jag förstår helt klart varför de läkte som ett såll!


Det är dock nu som dagen vänder och blir fullkomligt upp och ned!


Jag åker hem, kilar vad jag ska handla, kommer ut till bilen och ser att det är en jättepöl under IGEN!, helvete. Aja, handlar och sen åker jag tillbaka till min mekaniska vän och säger att de här går inge bra!!


Då visar det sig till slut att det är nå helt annat som är felet!


Olyckor kommer sällan ensam, oftast tre i rad, right? Det stämmer!

Av mizzsunshine - 4 september 2012 17:45

Nathalie räddade min trista dag med att fråga om jag ville med å simma, vilket jag såklart ville.

Nu är jag tok trött, de ha ja förtjänat :) Det är så härligt när man är sådär två-fötter-i-graven trött!


Nu blir det mat och film medans regnet öser ner utanför.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards