Alla inlägg under maj 2017

Av mizzsunshine - 28 maj 2017 12:18

Dagen började med en gnällig Tova och att jag behövde stiga upp med henne kändes väl inte super bäst!


Nåja, efter att hon hade fått vara på toa och fått frukost vällingen så fick jag dricka kaffe i lugn och ro medans hon lekte inne i vardagsrummet i godan ro ändå ganska länge! Tack för det! :) 


Som morsdags present fick jag tidigare under helgen ett helt nytt 32GB USB minne att ha till mina bilder.

Tack älskade du <3


Så jag har suttit en stund och grejat över lite bilder från telefonen till usb minnet..

Har en del kvar men det ids jag inte just nu.


Känner mig ganska låg, egentligen helt utan anledning. Tungt. 

Av mizzsunshine - 15 maj 2017 20:02

Bara på pappas axel hon verkligen sover av dessa bilder. Men hon håller på att lära sig bara chilla lite också. Älskade unge <3

Av mizzsunshine - 12 maj 2017 23:45

Oj så jag har gråtit idag.
Jättetufft men så skönt det känns efteråt.

Fick spontan besök av brorsan idag, på hans födelsedag. Jättegrattis :)

Även finaste Natahalie kom och överraskande med två flaskor av min älsklings dricka.. Åh så det uppskattas.

Tänk att det lilla kan göra en så glad fastän man är väldigt ledsen inombords.

Helgen löste sig, jag jobbar fredag och söndag natt. Känns ok än så länge.

Tova var så underbart söt idag.
Jag tänkte att vi skulle vila på sängen nere. Men det tänkte inte hon.

Hon satt och grejade i hennes rena kläder som låg där. Tog ut tutten, lutade sig not mig och gav en puss.

Sen in med tutten igen och fortsatte med kläderna. Å så puss igen.

Nån gång fick även jag tutten, sen gick hon sin väg. Hon var i vardagsrummet och pratade för sig själv,

kom tillbaka och borstade lite i mitt hår och så en puss till. Gick iväg, kom tillbaka och la en sko på mig.

Sådär höll hon på ja säkert i en halvtimme. Så jag fick vila litegrann iallafall.

Åh älskade unge <3

Jag älskar dig, Min M.



Av mizzsunshine - 9 maj 2017 12:40

En vecka sedan idag, :( En vecka, svårt att begripa.

Dagarna går in i varandra. Tankarna och känslorna snurrar, som i ett ekkorhjul. Runt runt runt.


Natten till idag, har jag då jobbat. Det känns sådär. Det gick väl hyfsat bra. Kunde då sova tillslut. 

Lite osäker om jag fixar helgen dock. 


Ingen som helst energi över till annat än att existera. 


#Hatatisdagar 


  

Av mizzsunshine - 7 maj 2017 21:03

Det finns alltid en anledning att tända ett ljus, oavsett årstid. <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards