Alla inlägg under juni 2010

Mys

Av mizzsunshine - 30 juni 2010 19:35

Dom senaste dagarna har spenderats i stugan,

riktigt mysigt att inte riktigt göra en massa saker hela tiden.


Igår åkte jag och Lillis till Tomas & Diana bara för att äta go mat och umgås, se film och övernattning. :P Mys det också..


Nu är jag i renvallen och lika så katterna som då ska stanna här när det bär iväg till kiruna imorgonbitti.. xD

*längtar* Hoppas på superbra väder i helgen.


Det vore en ide att ta sig isäng i tid ikväll så man e någolunda vaken och pigg när mami kommer hit på morgonskvisten.


Av mizzsunshine - 27 juni 2010 14:32

Midsommar i stugan är alltid trevligt. Mycke skratt, dolmiodrink ;) liten båt tur, promenader, kubbspelande och det förlorande laget badade, as-mängder med mygg när det inte blåste värst. Trots det verkar det som att jag har klarat mig från massa myggbett, förutom de knort/myggbett jag fick i örat som inte är alldeles för trevligt.

Av mizzsunshine - 24 juni 2010 22:58

Yess!. Där är jag nu och det blir strax sängen för att sedan stiga upp tidigt och invänta Lillis och Pappa som ska hämta mig här på morgonskvisten. Sen beger vi oss ut till Jämtland och myser.


Måste se till å ta på mig cykelhjälmen eftersom det ryktas om att Lillis ska övningsköra (Y) It`s payback time! :D (AJ AJ AJ AJ). Hahaha


Eftersom vi ska ut i skogen så kan det hända att det blir glest med blogg inlägg, tar med mig datorn och mobilt internet men brukar inte idas använda den direkt så mycke där ute.. :P Då vet ni.


Intressanta människor når mig ju såklart på mobilen, om jag råkar ha den i närheten. Det är inte heller så säkert. Den som lever får se.


Vi syns xD


Av mizzsunshine - 23 juni 2010 19:51


Imorgon väntar resa till Arvidsjaur! Wiiee! :D Det gillas!

Tar med mig katterna och sen vet då inte jag när jag kommer hemåt igen


Midsommar ska spenderas i Jämtland. Awesome!

Hoppas på relativt bra väder och gode MYGGFRITT!!


Mitt paket från halens kom idag! Äntligen.

Däremot så ska jag skicka tillbaka allt utom Mysbyxorna ;P


Har nyligt inhandlat ett bra knall-rosa shorts. Haha :P Det är SÅ INTE MIG!


Av mizzsunshine - 21 juni 2010 22:13


Har varit lite överallt med mami idag. På röda, stan och köpt en grej som jenny och jocke ska ha, handlade och köpte även en kolsyratub till min sodastreemer. Äntligen! Hälsade på vivan. Lämnade in ett papper på Framnäs, hälsade på "moster" vivan och sen hem och iväg till vännen..


Har nyss kommit hem efter en supertrevlig kväll..

Tacogratäng, mycke skratt och surr, yatzy och bacardi breezer..


En bra låt!

Av mizzsunshine - 20 juni 2010 12:17

Har tänkt länge, avaktat, funderat och nu efter en liten händelse så känner jag att jag ska ta bort min användare på NK, till att börja med


Ska inte adda nå folk på msn som jag inte känner och antagligen kommer prata med så sällan så att det inte ens ger nånting. En stor rensning på msn hade ju också varit en ide. Kanske göra en ny? Jag vet inte, får se..


Känner mig så jäkla less på allt som har med internet att göra, kanske lägger ner bloggen också? Bilddagboken? Det sk nya lunar suger så kanske ger upp den också..


en stor rensning på Facebook ligger nära till hands också. Endast ha kvar folk som jag känner sen tidigare och vänner/familj naturligtvis. Annat folk ligger ganska risigt till.


  


Till och börja med ska jag göra nå nytta istället för att sitta här å klaga.



Av mizzsunshine - 19 juni 2010 01:33

Borde nog åtminstone ha lagt mig i sängen vid det här laget, men icket.

Har inte den minsta lust att sova alls om sanningen ska fram.

Trött som en gnu men det hjälps inte.


Missarna sover lugnt så kanske ändå är ide att lägga sig, annars börjar dom väl härja precis när jag håller på somna senare iallfall. Dom har en tendens att göra det precis när jag håller på att somna, hitta snoddar - leka med bollarna som dom annars inte ger så mycke uppmärksamhet - potatisstickan är också av intresse speciellt under nattetid, massa bus helt enkelt.. Nå men dom är ju nattdjur så man kanske it ska klaga. :P

Har man satt fan i båten måste man ro han i land också.


Inge vidare intressant inlägg men vafan klockan är ju halverst mitt i natten. Det får ni leva med.


Kommentarer är ICKET välkommna ;) haha (skoja ju bara faktikst)


Då vet ni de :D




Av mizzsunshine - 17 juni 2010 17:38

Jag kom in på personlig assistent linjen!!  

SÅ GLAD JAG ÄR ! :D


 


HAPPYFACE!

Ingen ide å försöka få ner mig på jorden inom den närmsta tiden...


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards