Alla inlägg under juni 2010

Av mizzsunshine - 14 juni 2010 21:21

Jasi.. vad ska man säga om den här dagen då?


Har färgat håret. Fint blev det.

Tankarna snurrar runt runt runt.


Det känns som att ena min framtand fyttar på sig, skumt jag vet. Den satt inte exakt i samma vinkel som den andra framtanden tidigare men nu känns glepan ännu större än innan och det oroar mig. Kan inte riktigt bita ihop ordentligt utan att det tar i så att säga. Borde kanske ringa tandläkarn igen? Jag vill verkligen inte. Vad kan han göra åt saken?  Ta lös, göra nya? Börja om från början kallas det och jag hade verkligen inte lust att gå igenom det där en gång till så nära in på..


:(


Sadface

Av mizzsunshine - 13 juni 2010 23:21

Fick ett trevligt samtal från Framnäs ikväll. Visserligen ett rutin-samtal men dock ändå ett!. Det rör på sig. Denna gång kom ansökan Fram åtminstone! Ett stort plus i kanten.


*Väntar med stor spänning på besked via brev inom snar framtid*


  

Av mizzsunshine - 13 juni 2010 13:20

Tog bussen till lule och mötte upp Kiruna folket och mami. Nu är jag på leos lekland och pontus har träffat herr Leo själv :)


Nu lektime sen får vi se vad som händer.

Kanske sker det något alldeles trevligt ;)


Tankarna vandrar långt långt bort..



Av mizzsunshine - 10 juni 2010 09:05

Oj, så härligt det är ibland att znooza klockan en halvtimme på morgonen, med sju minuters mellanrum :P Kl 7 kom Thomas och lämnade Mimmsan.


Jag steg upp och gjorde kaffe, lika bra när man ändå är vaken.

Frukost har jag hunnit med, hunden också så nu ska jag bara göra mig iordning så är jag redo att möta den här dagen.


Först en prommis med hunden och sedan iväg till stan och göra ett ärende.


Betydligt mycke mer på bättre humör idag än igår.


Solen lyser och inte ett stort moln så långt ögat kan se.


Detta är en bra dag! :D

Av mizzsunshine - 9 juni 2010 14:44


Idag är ingen bra dag


Blev irriterad när jag vaknade av att jag var tätt i näsan, sen var det kört! Irriterar mig på allt som jag normalt inte brukar bry mig om ens, förlorar i kortspel - kärleken dyker inte upp *ler*


En allmänt sån där dag man förbanne mig inte skulle lämnat sängen alls.

Av mizzsunshine - 6 juni 2010 23:14

Fredagen gick ganska trögt, mest pga tröttheten.


Morgonen/förmiddagen gick som smort sen la jag mig i soffan och kolla tv sen orkade jag inte göra Nått! En powernap på eftermiddagen ca en timma var behövligt sen en cykeltur gjorde mig piggare för stunden.


Väntade in Lillis som kom med bussen strax efter 19:00.

Vid det laget var jag så trött att jag inte orkade reagera på allt roligt :P

Då blev det deeptalk, sen film, chips och trocadero :P

Mera deeptalk sen slocknade jag! UNDERBART!


På lördag morgon vaknade UTVILAD en halvtimme före väckarn klockan ringde. Vilken känsla att vakna pigg! Var på ett helt otroligt konstigt glatt, galet humör hela dagen i stort sett. :P Lillis tyckte att det var nå fel som var trasigt när jag gick runt och kolla på alla möjliga kläder på stan. Jag som brukar bli less efter två sekunder ungefär. Helt galet :) men roligt.


Vi såg Avatar, underbart bra film, var länge sen jag såg en bättre film än den. Har ni inte sett den så SE DEN!!


Deeptalk och mycke skratt på kvällen/natten/morgonen vad man då vill kalla det.. Såg Film igen :) The Notebook! Bra film det också.


Sov en aning för länge idag, det får man ju sota för ikväll men vafan :P


 

Av mizzsunshine - 4 juni 2010 04:11


Varför är jag vaken nu? ..  Varför är jag INTE trött?


Jag kan bara inte fatta, den fantasin är jag tydligen inte begåvad med!

Kan inte sova, känns som jag lurat kroppen på nått vis, jag vet inte. Somnade omkring 1:30 möjligtvis och vaknade strax före 03.30

Det är nått fel som är trasigt!!


Vad ska jag göra åt det?


Det kändes ju gode hemskt att stiga upp åthelvete långt före fan, Däremot om jag somnar nu så kommer jag INTE att vakna i rimlig tid och då är även nästa natt förstörd skulle jag tro.


Oj Oj.


Kanske lika bra att hoppa i duschen och koka kaffe så man då åtminstone tror att det är en tidig morgon fastän det fortfarande är natt!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards